افتتاح حساب در ترکیهخدمات سئو پلکانیکاشت ابرو
فیلم خارجیفیلم و سریال

«مادران جوان»؛ روایت جدیدی از برادران داردن در کن ۲۰۲۵

به گزارش بازیگر 360 ، جشنواره کن ۲۰۲۵ میزبان جدیدترین اثر ژان پی‌یر و لوک داردن با نام «مادران جوان» خواهد بود. فیلمبرداری این فیلم که داستان آن در پناهگاهی برای مادران جوان روایت می‌شود، به زودی در ماه آگوست (مرداد) آغاز می‌شود.

برادران داردن با فیلم جدید «مادران جوان» به کن بازمی‌گردند

«مادران جوان» به مانند دیگر آثار برادران داردن، یک درام اجتماعی-رئالیستی خواهد بود که در زادگاه آنها، بلژیک، اتفاق می‌افتد. گفته می‌شود که در این فیلم از بازیگران غیرحرفه‌ای استفاده شده و نقش اصلی را نیز دختری ۱۹ ساله برعهده دارد.

داستان فیلم درباره جسیکا، پرلا، جولی، نایما و آریان است که در پناهگاهی برای مادران جوان زندگی می‌کنند. این زنان که همگی در شرایط سختی بزرگ شده‌اند، برای به دست آوردن زندگی بهتر برای خود و فرزندانشان تلاش می‌کنند.

ژان پی‌یر و لوک داردن که تاکنون دو بار با فیلم‌های «روزتا» (۱۹۹۹) و «بچه» (۲۰۰۵) نخل طلای کن را از آن خود کرده‌اند، از جمله برجسته‌ترین کارگردانان سینمای جهان به شمار می‌روند. «دو روز، یک شب»، «بچه‌ای با دوچرخه» و «پسر» از دیگر آثار شناخته شده این دو برادر هستند.

آخرین فیلم آنها «توری و لوکیتا» نیز مورد تحسین منتقدان قرار گرفت و حتی مارتین اسکورسیزی، کارگردان سرشناس هالیوودی، در نامه‌ای به نشریه ورایتی به تمجید از این فیلم پرداخت.

اسکورسیزی در این نامه نوشت: «توری و لوکیتا یکی از ویرانگرترین تجارب سینمایی است که پس از مدت‌ها داشته‌ام. من همیشه شیوه فیلم‌سازی ژان پیر و لوک داردن را تحسین کرده‌ام، تسلط آن‌ها با تعهد معنوی و اخلاقی آن‌ها به شخصیت‌هایشان در هم تنیده شده است و این فیلم را به یکی از ترسناک‌ترین و همچنین یکی از بهترین فیلم‌های آن‌ها بدل کرده است.»

با توجه به سابقه درخشان برادران داردن و موضوعی که برای فیلم جدیدشان انتخاب کرده‌اند، می‌توان انتظار داشت که «مادران جوان» نیز یکی از آثار قابل توجه جشنواره کن ۲۰۲۵ باشد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

بازیگر ۳۶۰

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا