افتتاح حساب در ترکیهخدمات سئو پلکانیکاشت ابرو
سریال ایرانیفیلم و سریال

یک ستاره ی دیگر به جمع بازیگران شغال پیوست

به گزارش بازیگر 360 ، کامبیز دیرباز بازیگر مطرح سینما و تلویزیون، به جمع بازیگران سریال نمایش خانگی «شغال» به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه‌کنندگی علی طلوعی پیوست.

کامبیز دیرباز به جمع بازیگران سریال «شغال» پیوست

پیش از این، حضور مهدی سلطانی، امیرحسین فتحی و شبنم مقدمی در این سریال قطعی شده بود و به زودی نام دیگر بازیگران این مجموعه که همگی از چهره‌های شناخته شده هستند، اعلام خواهد شد.

«شغال» که محصول نبراس پیکچرز است، از طریق پلتفرم «نبراس» پخش خواهد شد.

دیرباز؛ بازیگری با کارنامه‌ای پربار

کامبیز دیرباز که این روزها فصل سوم سریال پرمخاطب «زخم کاری» را در حال پخش دارد، فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۷۶ با حضور در تئاتر «سیاوش خوانی» آغاز کرد و در سال ۱۳۷۸ با بازی در فیلم «دختران انتظار» پا به عرصه سینما گذاشت.

نقش‌آفرینی او در فیلم «اخراجی‌ها» و سریال «نابرده رنج» برای او شهرت به ارمغان آورد و سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را در بیست و دومین دوره جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم «دوئل» از آن خود کرد.

دیرباز همچنین در بیست‌وچهارمین دوره جشنواره فیلم فجر برای فیلم «به نام پدر» ساخته ابراهیم حاتمی‌کیا و در بیست‌وهفتمین دوره جشنواره فیلم فجر برای فیلم «عیار ۱۴» ساخته پرویز شهبازی نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شد.

با حضور کامبیز دیرباز در سریال «شغال»، بدون شک این سریال به یکی از مورد انتظارترین آثار شبکه نمایش خانگی تبدیل خواهد شد.

بهرنگ توفیقی و علی طلوعی؛ زوجی موفق در عرصه سریال‌سازی

بهرنگ توفیقی و علی طلوعی پیش از این سابقه همکاری در ساخت سریال‌های موفقی مانند «آزادی مشروط» و «آن با لباس پلوسی» را داشته‌اند و «شغال» جدیدترین تجربه مشترک این دو هنرمند در عرصه سریال‌سازی است.

انتظار می‌رود با ترکیب کارنامه درخشان توفیقی و طلوعی در تولید سریال‌های پرمخاطب و حضور بازیگران مطرحی مانند کامبیز دیرباز، مهدی سلطانی، امیرحسین فتحی و شبنم مقدمی، «شغال» به یکی از سریال‌های جذاب و پربیننده شبکه نمایش خانگی تبدیل شود.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

بازیگر ۳۶۰

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا