افتتاح حساب در ترکیهخدمات سئو پلکانیکاشت ابرو
فیلم خارجیفیلم و سریال

برادران وارنر تاریخ اکران “تلماسه: مسیح” را اعلام کرد

به گزارش بازیگر 360 ، برخلاف شایعات قبلی، به نظر می‌رسد دنی ویلنوو مصمم به ساخت “تلماسه: مسیح” و تکمیل سه‌گانه “تلماسه” تا سال ۲۰۲۶ است. برادران وارنر تاریخ اکران فیلم سوم را برای ۱۸ دسامبر ۲۰۲۶ تعیین کرده و آن را به طور موقت “فیلم دنی ویلنوو” نامیده است.

“تلماسه: مسیح” تابستان آینده کلید می‌خورد؛ ویلنوو سه گانه را تا ۲۰۲۶ تکمیل می‌کند

ویلنوو در حال حاضر مشغول کار بر روی فیلمنامه و نهایی کردن بازیگران است. با وجود این که کتاب “تلماسه: مسیح” اثر فرانک هربرت به اندازه کتاب اول محبوب نیست، ویلنوو قصد دارد به آن وفادار بماند. این موضوع به معنای ساخت فیلمی متفاوت با دو فیلم قبلی خواهد بود، چرا که پل آتریدس با بازی تیموتی شالامه به یک دیکتاتور قدرتمند تبدیل شده و داستانی جدی‌تر با اکشن کمتر را شاهد خواهیم بود.

ساخت “تلماسه: مسیح” با توجه به محتوای کتاب و شخصیت جدید پل، چالش‌های زیادی را برای ویلنوو و سازندگان به همراه خواهد داشت. دو فیلم اول “تلماسه” بیشتر بر روی شکل‌گیری یک شخصیت شرور تمرکز داشتند تا یک سفر قهرمانی، و تبدیل این موضوع به یک فیلم پرفروش کار آسانی نخواهد بود.

“تلماسه: قسمت دوم” به موفقیتی بزرگ تبدیل شد

با وجود این چالش‌ها، “تلماسه: مسیح” می‌تواند به دنباله موفقی برای “تلماسه: قسمت دوم” تبدیل شود. قسمت دوم این فیلم تاکنون ۲۸۲.۱ میلیون دلار در داخل آمریکا و ۷۱۱.۴ میلیون دلار در سراسر جهان فروش داشته و برادران وارنر را به اولین استودیویی تبدیل کرده که در سال ۲۰۲۴ به فروش یک میلیارد دلاری در سطح جهانی دست یافته است.

پروژه بعدی ویلنوو پس از “تلماسه”

ویلنوو و کمپانی لجندری پس از “تلماسه: مسیح” به سراغ ساخت فیلم “جنگ هسته‌ای: یک سناریو” خواهند رفت. این فیلم بر اساس کتاب غیرداستانی آنی یاکوبسن ساخته می‌شود و به رویدادهایی می‌پردازد که در صورت وقوع یک جنگ هسته‌ای رخ می‌دهد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

بازیگر ۳۶۰

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا