افتتاح حساب در ترکیهخدمات سئو پلکانیکاشت ابرو
فیلم خارجیفیلم و سریال

رونمایی از نویسنده و کارگردان سریال هری پاتر: بودجه‌ای عظیم برای دنیای جادویی

به گزارش بازیگر 360 ، بالاخره پس از ماه‌ها انتظار، خبرهای جدیدی از سریال هری پاتر به گوش می‌رسد. برادران وارنر دیسکاوری رسماً اعلام کرد که فرانچسکا گاردینر به عنوان نویسنده و شورانر و مارک مایلود به عنوان کارگردان چند قسمت، به این پروژه پرهیاهو پیوسته‌اند.

هری پاتر به HBO می‌آید: فرانچسکا گاردینر نویسنده و مارک مایلود کارگردان شد

گاردینر که سابقه کار در سریال‌های Succession و His Dark Materials را دارد، وظیفه نگارش فیلمنامه و هدایت کلی سریال را بر عهده خواهد داشت. مایلود نیز که پیش از این در سریال‌های بازی تاج و تخت، Succession و The Last of Us خوش درخشیده، سکان هدایت چند قسمت از این دنیای جادویی را در دست خواهد گرفت.

انتقال این سریال از شبکه مکس به HBO، بخشی از استراتژی جدید برادران وارنر دیسکاوری برای تمرکز بیشتر بر روی محتوای باکیفیت در این پلتفرم است. با این حال، نگران نباشید! سریال هری پاتر به طور همزمان از هر دو شبکه HBO و مکس پخش خواهد شد و دیگر به طور انحصاری در اختیار مکس نخواهد بود.

گفته می‌شود که این سریال اقتباسی وفادار به رمان‌های جی.کی.رولینگ خواهد بود و با استفاده از بازیگران کاملاً جدید، به دنبال جذب نسل جدیدی از مخاطبان است. انتظار می‌رود شاهد حضور چهره‌های ناشناخته و مستعدی در نقش شخصیت‌های محبوب دنیای هری پاتر باشیم.

طبق گفته‌های کیسی بلویز، مدیرعامل HBO و مکس، بودجه هر فصل از این سریال عظیم، چیزی در حدود 125 میلیون دلار خواهد بود. این رقم، رقمی قابل توجه است که نشان از تعهد بالای سازندگان به خلق اثری درخشان و به یاد ماندنی دارد. با در نظر گرفتن این که برادران وارنر دیسکاوری قصد دارد تا بیش از 10 سال به ساخت و توسعه سریال‌های هری پاتر ادامه دهد، می‌توان انتظار داشت که هزینه نهایی این پروژه به بیش از یک میلیارد دلار برسد.

انتشار سریال هری پاتر برای سال 2026 برنامه‌ریزی شده است و بی‌شک طرفداران این دنیای جادویی، لحظه‌شماری می‌کنند تا بار دیگر پا به هاگوارتز بگذارند و غرق در ماجراهای جذاب و پر رمز و راز هری، رون و هرمیون شوند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

بازیگر ۳۶۰

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا