افتتاح حساب در ترکیهخدمات سئو پلکانیکاشت ابرو
سریال خارجیفیلم و سریال

دزدان دریایی “وان پیس” بازمی‌گردند: فصل دوم این سریال پرطرفدار با بازیگران جدید

به گزارش بازیگر 360 ، همانطور که می‌دانید، نتفلیکس چندی پیش فصل دوم سریال محبوب “وان پیس” را تمدید کرد. حالا در جدیدترین اخبار مربوط به این سریال، شاهد اضافه شدن نام‌های جدیدی به لیست بازیگران فصل دوم هستیم.

“وان پیس” پرستاره شد: ورنر کوتسر، برندان ماری و کلایو راسل به فصل دوم پیوستند

ورنر کوتسر، برندان ماری و کلایو راسل به جمع بازیگران “وان پیس” در فصل دوم اضافه شده‌اند. کوتسر و ماری در نقش دوری و بروگی، دو کاپیتان کشتی Giant Warrior Pirates، ظاهر خواهند شد. راسل نیز نقش کروکوس، یک دکتر دانا و فانوس‌دار را بر عهده خواهد داشت.

این سه بازیگر جدید به جمع چهره‌های شناخته‌شده‌ای مانند کالوم کر در نقش اسموکر، جولیا روالد در نقش تاشیگی، راب کولتی در نقش واپول، تای کیو در نقش دالتون، دیوید دستمالچیان در نقش مستر ۳، جازارا جاسلین در نقش خانم ولنتاین، کامروس جانسون در نقش مستر ۵ و دنیل لاسکر در نقش مستر ۹ خواهند پیوست.

علاوه بر این بازیگران، شاهد بازگشت ایناکی گودوی در نقش لوفی، مکنیو در نقش زورو، امیلی راد در نقش نامی، جیکوب رومرو گیبسون در نقش اوسوپ و تاز اسکایلر در نقش سانجی نیز خواهیم بود.

استیون مائدا و مت اوونز به عنوان شورانر و جو تراژ به عنوان تهیه‌کننده اجرایی در فصل دوم “وان پیس” حضور خواهند داشت.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

بازیگر ۳۶۰

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا