افتتاح حساب در ترکیهخدمات سئو پلکانیکاشت ابرو
ویدیو بازیگران

Deadpool and Wolverine: طرفداران مارول آماده‌ی غافلگیری‌های جدید باشید!

به گزارش بازیگر 360 ، همانطور که در تریلر جدید فیلم Deadpool and Wolverine دیدیم، ولورین بار دیگر با دشمن دیرینه‌اش، سیبرتوث، روبرو می‌شود. اما شاید برای بسیاری از طرفداران این فیلم، هویت بازیگر این نقش غیرمنتظره بود.

تایلر مین بار دیگر در نقش سیبرتوث ظاهر می‌شود: بازگشت به دنیای ایکس‌من در فیلم Deadpool and Wolverine

تایلر مین که پیش از این در فیلم X-Men محصول سال ۲۰۰۰ نقش سیبرتوث را بازی کرده بود، برای ایفای این نقش در فیلم Deadpool and Wolverine بازگشته است. این خبر در حالی منتشر می‌شود که تصاویر فاش شده از پشت صحنه فیلم نیز حاکی از حضور نسخه ایکس‌من این شخصیت در فیلم جدید بود.

انتخاب مین برای این نقش، بسیاری را غافلگیر کرد، چرا که لیو شرایبر، بازیگر سیبرتوث در فیلم X-Men Origins: Wolverine، گزینه محبوب بسیاری از طرفداران برای این نقش بود.

با این حال، حضور مین در کنار ستارگانی مانند رایان رینولدز (ددپول)، هیو جکمن (ولورین)، مورنا باکارین (ونسا کارلیسل) و استفان کاپیچیچ (کلوسوس) نویدبخش فیلمی جذاب و هیجان‌انگیز است.

Deadpool and Wolverine در تاریخ ۵ مرداد (۲۶ ژوئیه) راهی پرده سینماها خواهد شد. شان لوی، کارگردان فیلم‌های Free Guy و The Adam Project، سکان هدایت این فیلم را بر عهده دارد. رت ریس و پال ورنیک که فیلمنامه دو قسمت اول Deadpool را نوشته بودند، به همراه زب ولز، رینولدز و لوی، فیلمنامه این فیلم را نیز به نگارش درآورده‌اند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

بازیگر ۳۶۰

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا