افتتاح حساب در ترکیهخدمات سئو پلکانیکاشت ابرو
فیلم ایرانیفیلم و سریال

افتخاری دیگر برای «کیک محبوب من»: حضور در جشنواره کارلووی واری

به گزارش بازیگر 360 ، فیلم سینمایی «کیک محبوب من» ساخته بهتاش صناعی‌ها و مریم مقدم در تازه‌ترین حضور بین‌المللی خود، راهی پنجاه و هشتمین جشنواره فیلم کارلووی واری در جمهوری چک شد.

«کیک محبوب من» در مسیر کارلووی واری: درخشش در افق‌های سینمای جهان

این فیلم که در بخش افق‌های (Horizons) این جشنواره به نمایش درمی‌آید، در میان برترین آثار بخش مسابقه جشنواره‌های کن و برلین خواهد درخشید.

جشنواره کارلووی واری که از ۲۸ ژوئن (۸ تیر) آغاز شده، جزو شش جشنواره برتر سینمای جهان و مهم‌ترین رویداد سینمایی در اروپای شرقی و مرکزی به شمار می‌رود.

«کیک محبوب من» در مسیر کارلووی واری: درخشش در افق‌های سینمای جهان

«کیک محبوب من» در این رویداد معتبر، با فیلم‌هایی نظیر «آن‌ چیزی که تصور ما از نور است» (برنده جایزه بزرگ کن)، «گرند تور» (برنده جایزه کارگردانی کن) و «ماده» (برنده جایزه فیلم‌نامه کن) هم‌صدا خواهد شد.

حضور در جشنواره کارلووی واری، افتخاری دیگر برای «کیک محبوب من» است که پیش از این در بخش مسابقه هفتاد و چهارمین جشنواره فیلم برلین خوش درخشید و جایزه فیپرشی (بهترین فیلم فدراسیون بین‌المللی منتقدان) و اکومنیکال (کلیسای جهانی) را از آن خود کرد.

علاوه بر این، این فیلم در سی و هشتمین جشنواره کابورگ فرانسه جایزه بهترین فیلم و در جشنواره کرافت اسلوونی جایزه بهترین بازیگر زن را به دست آورد.

«کیک محبوب من» که غلامرضا موسوی تهیه‌کنندگی آن را بر عهده دارد، همزمان در بخش ویژه آثار برتر سینمای جهان پنجاه و دومین جشنواره لاروشل فرانسه نیز به نمایش درمی‌آید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

بازیگر ۳۶۰

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا