افتتاح حساب در ترکیهخدمات سئو پلکانیکاشت ابرو
اخبار بازیگران

شعبان‌نژاد با آلمانی صحبت کردن مهران مدیری را مبهوت کرد !+ ویدئو

به گزارش بازیگر 360 ، ویدیویی از برنامه دورهمی در فضای مجازی دست به دست می‌شود که در آن نیما شعبان‌نژاد با تسلط به زبان آلمانی، مهران مدیری را شگفت‌زده می‌کند.

در این ویدئو، مدیری از شعبان‌نژاد می‌پرسد که آیا به زبان آلمانی مسلط است یا خیر. شعبان‌نژاد در پاسخ به این سوال، به زبان آلمانی شروع به صحبت می‌کند و مدیری که از این موضوع متعجب شده است، با لحنی طنزآمیز می‌گوید: “وای خدای من! من خودم به زور می‌تونم دو تا کلمه آلمانی رو به هم بچسبونم!”

این ویدئو با واکنش‌های مختلفی از سوی کاربران فضای مجازی روبرو شده است. برخی از کاربران از تسلط شعبان‌نژاد به زبان آلمانی ابراز تمجید کرده‌اند و برخی دیگر نیز به شوخی‌هایی با مدیری پرداخته‌اند.

نیما شعبان‌نژاد بازیگر، نویسنده و کارگردان اهل ایران است. او تاکنون در فیلم‌ها و سریال‌های متعددی به ایفای نقش پرداخته است که از جمله آنها می‌توان به “لیسانسه‌ها”، “نون.خ”، “پایتخت” و “هم‌رفیق” اشاره کرد.

مهران مدیری نیز بازیگر، کارگردان، نویسنده، خواننده و تهیه‌کننده اهل ایران است. او به عنوان یکی از پرمخاطب‌ترین و محبوب‌ترین چهره‌های هنری ایران شناخته می‌شود. مدیری تاکنون سریال‌های طنز متعددی را برای تلویزیون ایران ساخته و کارگردانی کرده است که از جمله آنها می‌توان به “پاورقی”، “نقطه‌ضعف”، “شب‌های برره” و “در حاشیه” اشاره کرد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

بازیگر ۳۶۰

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا