افتتاح حساب در ترکیهخدمات سئو پلکانیکاشت ابرو
اخبار بازیگران

عکس دیدنی از منوچهر هادی و عشقش که غوغا کرد !

به گزارش بازیگر 360 ، کارگردان معروف با انتشار عکسی دو نفره با عشق جدیدش، اینستاگرام را به هم ریخت.

منوچهر هادی، کارگردان سرشناس ایرانی، که پیش از این به خاطر ازدواج با یکتا ناصر و حواشی مربوط به آن خبرساز شده بود، این بار با انتشار عکسی دو نفره در کنار دخترش، بار دیگر توجه‌ها را به خود جلب کرد.

هادی این عکس را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده و در توضیح آن نوشته است: “عشق زندگی من”. این پست بلافاصله با واکنش‌های مختلفی از سوی کاربران روبرو شد.

برخی از کاربران از این عکس استقبال کرده‌اند.عده‌ای دیگر نیز با انتقاد از هادی، این کار او را نوعی خودنمایی و جنجال‌آفرینی دانسته‌اند.

جدا از حواشی مربوط به عشق جدید هادی، بسیاری از کاربران از دیدن عکس این کارگردان در کنار دخترش ابراز خوشحالی کرده‌اند.

هادی در این عکس به همراه دخترش سوفیا در حال خرید در یک مرکز خرید شیک است.

گفتنی است که هادی و یکتا ناصر در سال 1395 از یکدیگر جدا شدند. حضانت دخترشان سوفیا بر عهده ناصر است و هادی گاهی اوقات او را می‌بیند.

این عکس در حالی منتشر می‌شود که پیش از این نیز هادی و ناصر در نوروز امسال با انتشار عکس‌هایی از خود و دخترشان در اینستاگرام، حواشی زیادی را به پا کرده بودند.بسیاری از کاربران این کار را نوعی جنگ روانی و به قصد تخریب یکدیگر از سوی این دو زوج سابق دانسته بودند.

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

بازیگر ۳۶۰

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا