افتتاح حساب در ترکیهخدمات سئو پلکانیکاشت ابرو
اخبار بازیگران

نگرانی هواداران از وضعیت جسمانی جمشید هاشم‌پور | دعا برای سلامتی پیشکسوت سینمای ایران !

به گزارش بازیگر 360 ، جمشید هاشم‌پور، نامی که با یاد رشادت، صلابت و فداکاری در سینمای ایران گره خورده است. بازی‌های ماندگار او در فیلم‌های اکشن دهه‌های ۶۰ و ۷۰، خاطرات شیرینی را در ذهن نسل‌های مختلف به یادگار گذاشته است.

اما این روزها، تصاویری از این بازیگر محبوب در فضای مجازی منتشر شده که نگرانی دوستدارانش را برانگیخته است. عیادت اخیر مسئولان صندوق اعتباری هنر از جمشید هاشم‌پور، مهر تأییدی بر این نگرانی‌ها بود.

سینمای ایران در نگرانی بیماری جمشید هاشم‌پور!

خبر بیماری این هنرمند پیشکسوت، موجی از همدلی و آرزوی سلامتی را در شبکه‌های اجتماعی به راه انداخته است. بسیاری از مردم با به اشتراک گذاشتن خاطرات خود با فیلم‌های هاشم‌پور، از او به عنوان قهرمان دوران نوجوانی خود یاد می‌کنند.

در این میان، بازبینی فیلم‌های ماندگار این بازیگر، فرصتی برای یادآوری رشادت‌ها و فداکاری‌های او در سینمای ایران است. فیلم‌هایی که در آنها، هاشم‌پور با چهره مصمم و اراده‌ای پولادین، در برابر ظلم و ستم ایستادگی می‌کرد و امید به زندگی را در دل مخاطبان خود زنده می‌کرد.

امروز که این اسطوره سینمای ایران در بستر بیماری است، شاید مرور این فیلم‌ها و یادآوری رشادت‌های او، بهترین مرهم برای روح او باشد.

ما از صمیم قلب برای جمشید هاشم‌پور آرزوی سلامتی و طول عمر با عزت داریم و امیدواریم به زودی شاهد بازگشت او به عرصه هنر و سینما باشیم.

۱۰ فیلم به‌یادماندنی از جمشید هاشم‌پور

در ادامه، به ۱۰ فیلم به‌یادماندنی از جمشید هاشم‌پور اشاره می‌کنیم:

افعی (1364)
جوانمرد (1367)
تاراج (1373)
روز باشکوه (1367)
مادر (1368)
پرده آخر (1369)
عشق و مرگ (1369)
دلشدگان (1371)
هیوا (1377)
سربلند (1376)

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

بازیگر ۳۶۰

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا