افتتاح حساب در ترکیهخدمات سئو پلکانیکاشت ابرو
عکس بازیگران

بهاره رهنما با انتشار عکسی از محل عبادت خود در اینستاگرام خبرساز شد

بهاره رهنما بازیگر مطرح سینما و تلویزیون، با انتشار عکسی در اینستاگرام خود، از گوشه ای خاص و معنوی در منزلش رونمایی کرد.

بهاره رهنما از محل راز و نیاز در خانه اش رونمایی کرد!

در این عکس، فضایی آرام و دلنشین با چیدمانی متفاوت به چشم می خورد که به نظر می رسد محل عبادت و راز و نیاز این هنرمند باشد.

این پست با استقبال دنبال کنندگان رهنما روبرو شده و بسیاری از آنها برای این بازیگر محبوب آرزوی سلامتی و معنویت کرده اند.

بهاره رهنما از محل راز و نیاز در خانه اش رونمایی کرد!

بهاره رهنما که در 10 آذر 1352 در روستای هزاوه از توابع استان مرکزی متولد شده، دختر پروین قائم مقامی بازیگر پیشکسوت سینما است. او فارغ التحصیل رشته ی لیسانس ادبیات نمایشی و فوق لیسانس حقوق قضایی از دانشگاه آزاد اسلامی است.

رهنما با بازی در فیلم “نسل خاکستری” در سال 1376 به طور حرفه ای وارد عرصه ی بازیگری شد و از آن زمان تاکنون در فیلم ها و سریال های متعددی به ایفای نقش پرداخته است.

از جمله آثـار شاخص او می توان به فیلم های “معادله”، “من مادر هستم”، “نان و عشق و موتور”، “آتش بس 2” و سریال های “دلدادگان”، “شمس العشاق”، “هزار و یک شب” و “آن سالها” اشاره کرد.

رهنما علاوه بر بازیگری، در زمینه های نویسندگی، کارگردانی و ترجمه نیز فعالیت دارد.

او همچنین به عنوان یکی از فعالان حقوق زنان شناخته می شود و در بسیاری از مواقع از مواضع فمینیستی خود در فضای مجازی و رسانه ها دفاع کرده است.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

بازیگر ۳۶۰

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا