افتتاح حساب در ترکیهخدمات سئو پلکانیکاشت ابرو
اخبار بازیگران

بازگشت غافلگیرکننده دوقلوهای پایتخت به ایران | سارا و نیکا در پایتخت 7 بازی می‌کنند ؟

به گزارش بازیگر 360 ، سارا و نیکا فرقانی، ستارگان سریال پایتخت، با انتشار استوری‌هایی در فضای مجازی، بار دیگر هواداران خود را به وجد آوردند. این استوری‌ها که حاکی از دلتنگی این دو خواهر برای بازگشت به ایران و حضور دوباره در عرصه بازیگری بود، شایعاتی مبنی بر حضور آنها در فصل هفتم سریال پایتخت را بر سر زبان‌ها انداخت.

در حالی که پیش‌تر صحبت‌هایی از جایگزینی سارا و نیکا با دوقلوهای جدید در پایتخت 7 به گوش می‌رسید، انتشار این استوری‌ها و همچنین خبرهایی از توافقات انجام شده برای ساخت فصل جدید این سریال، بارقه‌های امید را در دل هواداران روشن کرده است.

آیا بازگشت سارا و نیکا به ایران قطعی است؟

هنوز هیچ منبع رسمی این خبر را تأیید یا تکذیب نکرده است. با این حال، به نظر می‌رسد موانع پیش روی بازگشت این دو خواهر به ایران و حضورشان در پایتخت 7 تا حد زیادی رفع شده و آنها در آستانه بازگشت به محبوب‌ترین سریال طنز تلویزیون ایران هستند.

انتشار این خبر، بازتاب‌های گسترده‌ای در فضای مجازی به دنبال داشته است. بسیاری از هواداران پایتخت از احتمال بازگشت سارا و نیکا ابراز خوشحالی کرده و امیدوارند بار دیگر شاهد هنرنمایی این دو خواهر در نقش‌های خاطره‌انگیزشان باشند.

باید منتظر ماند و دید که آیا سارا و نیکا در نهایت به جمع بازیگران پایتخت 7 اضافه خواهند شد یا خیر.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

بازیگر ۳۶۰

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا