افتتاح حساب در ترکیهخدمات سئو پلکانیکاشت ابرو
عکس بازیگران

تصاویر ستاره‌های سینمای ایران در جمع داوران فستیوال آمیکورتی ایتالیا

به گزارش بازیگر 360 ، فاطمه معتمدآریا، بازیگر و کارگردان پیشکسوت سینما، به عنوان رئیس هیئت داوران ششمین دوره فستیوال آمیکورتی ایتالیا انتخاب شد.

فاطمه معتمدآریا، نازنین کریمی و حسین سلیمانی در جمع داوران فستیوال آمیکورتی ایتالیا

فاطمه معتمدآریا، نازنین کریمی و حسین سلیمانی در جمع داوران فستیوال آمیکورتی ایتالیا فاطمه معتمدآریا، نازنین کریمی و حسین سلیمانی در جمع داوران فستیوال آمیکورتی ایتالیا فاطمه معتمدآریا، نازنین کریمی و حسین سلیمانی در جمع داوران فستیوال آمیکورتی ایتالیا فاطمه معتمدآریا، نازنین کریمی و حسین سلیمانی در جمع داوران فستیوال آمیکورتی ایتالیا

نازنین کریمی، دیگر بازیگر مطرح سینمای ایران، و حسین سلیمانی، بازیگر باسابقه سینما و تلویزیون، نیز به عنوان اعضای هیئت داوران این فستیوال در کنار خانم معتمدآریا حضور خواهند داشت.

حضور این هنرمندان برجسته در جمع داوران فستیوال آمیکورتی، اعتبار و اهمیت این رویداد سینمایی را بیش از پیش افزایش می‌دهد.

فستیوال آمیکورتی که هر ساله در شهر رم ایتالیا برگزار می‌شود، به نمایش و رقابت فیلم‌های کوتاه و بلند از سراسر جهان می‌پردازد.

این فستیوال با هدف تبادل فرهنگی و هنری بین ملت‌ها و همچنین کشف استعدادهای جدید در عرصه فیلمسازی فعالیت می‌کند.

ششمین دوره فستیوال آمیکورتی ایتالیا از 25 تا 30 ژوئن 2024 (5 تا 10 تیر 1403) برگزار خواهد شد.

حضور فاطمه معتمدآریا، نازنین کریمی و حسین سلیمانی در این فستیوال، فرصتی ارزشمند برای معرفی سینمای ایران به مخاطبان جهانی و همچنین تبادل نظر با سینماگران سایر کشورها خواهد بود.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

بازیگر ۳۶۰

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا