افتتاح حساب در ترکیهخدمات سئو پلکانیکاشت ابرو
عکس بازیگران

بازگشت حماسی گلادیاتورها: اولین تصاویر از “گلادیاتور ۲” منتشر شد

به گزارش بازیگر 360 ، علاقه‌مندان به دنیای سینما، منتظر اکران دنباله یکی از محبوب‌ترین فیلم‌های تاریخ سینما هستند. اولین تصاویر از فیلم «گلادیاتور ۲» به کارگردانی ریدلی اسکات منتشر شده است و طرفداران این فیلم حماسی را بیش از پیش هیجان‌زده کرده است.

اولین تصاویر از «گلادیاتور ۲»: بازگشت حماسه‌ای به میدان نبرد

اولین تصاویر از «گلادیاتور ۲»: بازگشت حماسه‌ای به میدان نبرد اولین تصاویر از «گلادیاتور ۲»: بازگشت حماسه‌ای به میدان نبرد اولین تصاویر از «گلادیاتور ۲»: بازگشت حماسه‌ای به میدان نبرد اولین تصاویر از «گلادیاتور ۲»: بازگشت حماسه‌ای به میدان نبرد اولین تصاویر از «گلادیاتور ۲»: بازگشت حماسه‌ای به میدان نبرد اولین تصاویر از «گلادیاتور ۲»: بازگشت حماسه‌ای به میدان نبرد اولین تصاویر از «گلادیاتور ۲»: بازگشت حماسه‌ای به میدان نبرد اولین تصاویر از «گلادیاتور ۲»: بازگشت حماسه‌ای به میدان نبرد اولین تصاویر از «گلادیاتور ۲»: بازگشت حماسه‌ای به میدان نبرد

پل مسکال، بازیگر جوان و آینده‌دار سینما، نقش اصلی این فیلم را برعهده دارد. به گفته خود او، ریدلی اسکات به دلیل شباهت بینی او به رومی‌ها، وی را برای این نقش انتخاب کرده است. مسکال در این باره به نشریه ونیتی فیر گفته است: “جالب است که دماغی که در مدرسه از آن متنفر بودم، زمانی که اسکات به دنبال بازیگری برای گلادیاتور ۲ می‌گشت به کارم آمد!”

داستان این فیلم در دوره‌ای پس از مرگ شخصیت ماکسیموس با بازی راسل کرو در فیلم اول روایت می‌شود. امپراتوری روم در حال افول و فساد است و لوسیوس، فرزند لوسیلا (با بازی کانی نیلسون در فیلم اول)، که حالا خود امپراتور شده، در تلاش برای نجات امپراتوری است.

مسکال در نقش لوسیوس ظاهر می‌شود و کانی نیلسون نیز بار دیگر در نقش لوسیلا حضور دارد. پدرو پاسکال در نقش مارکوس آکاکیوس، ژنرال رومی که قبلاً سرباز ماکسیموس بوده، دنزل واشینگتن در نقش ماکرینوس، یکی از قدرتمندترین مردان روم، و فرد هچینگر و جوزف کوین در نقش دو امپراتور روم، کارکالا و گتا، به جمع بازیگران این فیلم اضافه شده‌اند.

«گلادیاتور ۲» در تاریخ پانزدهم نوامبر 2024 در سینماهای سراسر جهان اکران خواهد شد. انتظار می‌رود این فیلم حماسی، بازگشتی قدرتمند به دنیای گلادیاتورها و نبردهای نفس‌گیر باشد و طرفداران این فیلم را بار دیگر به سینماها بکشاند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

بازیگر ۳۶۰

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا