افتتاح حساب در ترکیهخدمات سئو پلکانیکاشت ابرو
عکس بازیگران

اولین تصویر از سریال “آگاتا همه جانبه” منتشر شد

به گزارش بازیگر 360 ، اولین تصویر رسمی سریال “آگاتا همه جانبه” که قرار است جدیدترین اثر دنیای سینمایی مارول باشد، توسط مجله امپایر منتشر شد. در این تصویر، شاهد آگاتا هارکنس (با بازی کاترین هان) و جمعی از جادوگران دیگر هستیم که در حال نظاره بر یک زیرزمین مرموز هستند.

اولین تصویر سریال “آگاتا همه جانبه” منتشر شد: جادوگرانی در جستجوی قدرت یا خانواده؟

اولین تصویر سریال "آگاتا همه جانبه" منتشر شد: جادوگرانی در جستجوی قدرت یا خانواده؟

جک شافر، سازنده این سریال، در مورد وجه مشترک این جادوگران می‌گوید: “همگی آنها خانواده‌ای ندارند و جادو را با فریب، خیانت، شرارت و خودخواهی تعریف می‌کنند.” با این حال، این گروه از جادوگران که چنین عقایدی دارند، مجبور به همکاری با یکدیگر می‌شوند و تمرکز سریال بر روی شکل‌گیری یک محفل جادویی خواهد بود.

علاوه بر کاترین هان، بازیگران دیگری همچون اما کالفیلد، دبرا جو روپ، جو لاک، دیوید پیتون، دیوید لنگل، آسف علی، اموس گلیک، برایان برایتمن، کیت فوربس، آبری پلازا، پتی لوپن، علی آن، ماریا دیزیا، ساشر زاماتا، مایلز گوتیرز رایلی و اوکوی اوکپوکواسیلی در این سریال به ایفای نقش می‌پردازند.

جک شافر، که پیش از این سریال “وانداویژن” را نیز ساخته بود، در این سریال به عنوان نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده اجرایی حضور دارد. گانجا مونتیرو و ریچل گلدبرگ نیز دیگر کارگردان‌های این سریال هستند.

“آگاتا همه جانبه” در ژانر کمدی تاریک ساخته شده و در 9 قسمت تولید شده است. پخش این سریال با انتشار همزمان دو قسمت اول از تاریخ 18 سپتامبر 2024 (28 شهریور 1403) از شبکه دیزنی پلاس آغاز خواهد شد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

بازیگر ۳۶۰

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا