افتتاح حساب در ترکیهخدمات سئو پلکانیکاشت ابرو
فیلم خارجیفیلم و سریال

رکوردشکنی “Inside Out 2”: پرفروش‌ترین فیلم سال و انیمیشن میلیاردی جدید پیکسار!

به گزارش بازیگر 360 ، انیمیشن “Inside Out 2” که دنباله‌ای بر انیمیشن محبوب “Inside Out” محصول سال ۲۰۱۵ است، به یک موفقیت عظیم در گیشه تبدیل شده و رکوردهای جدیدی را به ثبت رسانده است. این انیمیشن در سومین هفته اکران خود به فروش یک میلیارد دلاری در سراسر جهان دست یافت و عنوان پرفروش‌ترین فیلم سال ۲۰۲۴ را از آن خود کرد.

“Inside Out 2” یک میلیارد دلاری شد: پرفروش‌ترین فیلم سال ۲۰۲۴ و پنجمین انیمیشن یک میلیاردی پیکسار!

“Inside Out 2” در گیشه آمریکای شمالی ۵۷.۴ میلیون دلار دیگر فروش کرد و مجموع فروش خود در این منطقه را به ۴۶۹.۳ میلیون دلار رساند. این انیمیشن همچنین در گیشه بین‌المللی ۱۰۸ میلیون دلار دیگر فروخت و مجموع فروش جهانی خود را به رقم چشمگیر ۱۰.۱۵ میلیارد دلار رساند.

این نخستین بار از زمان اکران فیلم “باربی” در سال گذشته است که یک فیلم به فروش یک میلیارد دلاری دست پیدا می‌کند. “Inside Out 2” همچنین پنجمین انیمیشن از استودیو پیکسار است که به این رکورد دست می‌یابد و از انیمیشن‌های محبوب و پرفروشی مانند “Incredibles 2″، “Toy Story 4″، “Toy Story 3” و “Finding Dory” پیشی می‌گیرد.

"Inside Out 2" یک میلیارد دلاری شد: پرفروش‌ترین فیلم سال ۲۰۲۴ و پنجمین انیمیشن یک میلیاردی پیکسار!

“Inside Out 2” به کارگردانی کلسی مان و با فیلمنامه‌ای از مگ لفاوه و دیو هلستاین ساخته شده است. امی پولر، فیلیس اسمیت، لویس بلک، تونی هیل، لایزا لاپیرا، مایا هاوک، ایو ادبری، ادل اگزارکوپولوس، پال والتر هاوزر، کنسینگتون تالمن، دایان لین، کایل مک‌لاکلن، لیلیمار هرناندز، ایوت نیکول براون، فلی، دیو گولز، فرانک اوز، بابی موینیهان، جون اسکویب، یانگ یی و جان راتزنبرگر از جمله صداپیشگان این انیمیشن هستند.

“Inside Out 2” یک کمدی-درام انیمیشنی است که داستان آن در ذهن یک دختر نوجوان به نام رایلی و احساسات مختلف او مانند شادی، غم، خشم، ترس و نفرت روایت می‌شود. این انیمیشن به خاطر داستان طنز و آموزنده‌اش مورد تحسین منتقدان و تماشاگران قرار گرفته است.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

بازیگر ۳۶۰

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا