افتتاح حساب در ترکیهخدمات سئو پلکانیکاشت ابرو
ویدیو بازیگران

تریلر جدید “من نفرت‌انگیز ۴”: مینیون‌ها آماده شلخت‌کاری برای نجات دنیا!

به گزارش بازیگر 360 ، کلیپ جدیدی از انیمیشن “من نفرت‌انگیز ۴” منتشر شده است که در آن شاهد استقبال باشکوه مینیون‌ها از دوستان ابرسرباز خود هستیم. گرو و یارانش بار دیگر برای نجات دنیا از نقشه‌های شوم ماکسیم له مال گرد هم می‌آیند، اما این‌بار نیز مینیون‌ها با شیطنت‌های خود حسابی دردسرآفرین می‌شوند!

مینیون‌ها آماده نبرد با ماکسیم له مال در جدیدترین تریلر “من نفرت‌انگیز ۴”!

“من نفرت‌انگیز ۴” در تاریخ ۱۳ تیر ۱۴۰۳ (۳ جولای ۲۰۲۴) توسط شرکت یونیورسال پیکچرز در سینماها اکران خواهد شد.

در خلاصه داستان این انیمیشن آمده است: “گرو، ابرشرور سابق و مأمور فعلی لیگ ضدشرور، پس از هفت سال دوری از دنیای خرابکاری، با مینیون‌های بامزه‌اش بازمی‌گردد. این انیمیشن فصل جدیدی از زندگی گرو و لوسی را روایت می‌کند که در آن شاهد حضور عضو جدیدی به نام گرو جونیور در خانواده هستند. گرو جونیور که قصد آزار پدرش را دارد، دردسرهای زیادی برای او به وجود می‌آورد. گرو در ادامه با دشمنی جدید به نام ماکسیم له مال و دستیارش والنتینا روبه‌رو می‌شود و به همراه خانواده‌اش مجبور به فرار می‌شود.”

کریس رناد و پاتریک دلاژ کارگردانی “من نفرت‌انگیز ۴” را بر عهده داشته‌اند و مایک وایت و کن داوریو فیلمنامه آن را نوشته‌اند. استیو کرل، میرندا کازگرو، کریستن ویگ، دانا گایر، مدیسون پولان، استیو کوگان، پی‌یر کافین، سوفیا ورگارا، ویل فرل، جوئی کینگ، استیون کلبر و کلوئه فاینمن از جمله صداپیشگان این انیمیشن هستند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

بازیگر ۳۶۰

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا