افتتاح حساب در ترکیهخدمات سئو پلکانیکاشت ابرو
فیلم خارجیفیلم و سریال

آغاز پر سر و صدای “یک مکان ساکت: روز اول”: پیش‌درآمدی پرفروش و هیجان‌انگیز!

به گزارش بازیگر 360 ، فیلم “یک مکان ساکت: روز اول” که پیش‌درآمدی بر دو فیلم قبلی این مجموعه ترسناک به حساب می‌آید، پس از دریافت نقدهای مثبت، سرانجام در روز جمعه هفته گذشته روی پرده‌های سینما رفت و در اولین قدم فروشی خیره‌کننده‌ای را به ثبت رساند. این فیلم در 3 روز ابتدایی اکران خود 53 میلیون دلار در گیشه آمریکای شمالی فروش کرد و رکورد افتتاحیه مجموعه “یک مکان ساکت” را شکست.

“یک مکان ساکت: روز اول” با رکوردشکنی اکران خود را آغاز کرد!

“یک مکان ساکت: روز اول” با وجود اینکه نتوانست از رکورد فروش افتتاحیه انیمیشن “Inside Out 2” عبور کند، اما باز هم عملکردی خیره‌کننده در گیشه داشت و نظر مثبت منتقدان و تماشاگران را به خود جلب کرد. این فیلم در نظرسنجی سینمااسکور از تماشاگران نمره B+ را دریافت کرد که نمره‌ای مشابه با قسمت اول این مجموعه است.

"یک مکان ساکت: روز اول" با رکوردشکنی اکران خود را آغاز کرد!

پیش از این، فیلم “یک مکان ساکت” در سال 2018 با 50.2 میلیون دلار و “یک مکان ساکت: قسمت دوم” در سال 2021 با 47.5 میلیون دلار کار خود را در گیشه آغاز کرده بودند. “یک مکان ساکت: روز اول” در گیشه بین‌المللی نیز فروشی 45.5 میلیون دلاری را تجربه کرد و در مجموع در اولین هفته اکران خود به فروشی 98.5 میلیون دلاری در گیشه جهانی دست یافت.

داستان “یک مکان ساکت: روز اول” به وقایع روز اول حمله موجودات فضایی به زمین می‌پردازد و شهر نیویورک را به عنوان نقطه آغاز داستان خود انتخاب می‌کند. در این فیلم، شاهد تلاش‌های خانواده Abbott برای زنده ماندن در این دنیای پر از خطر خواهیم بود.

“یک مکان ساکت” در سال 2018 روی پرده رفت و به موفقیتی بزرگ تبدیل شد و بیش از 341 میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کرد. “یک مکان ساکت: قسمت دوم” نیز در سال 2021 اکران شد و 297.4 میلیون دلار در گیشه جهانی فروخت.

مایکل سارنوسکی، کارگردان فیلم “خوک”، وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه “یک مکان ساکت: روز اول” را بر اساس ایده‌ای از جان کرازینسکی بر عهده داشته است. لوپیتا نیونگو، جوزف کوئین، جایمن هانسو، الکس وولف و دنی اوهر از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

همچنین ساخت “یک مکان ساکت 3” نیز در دست است و انتظار می‌رود این فیلم ترسناک در سال 2025 اکران شود.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

بازیگر ۳۶۰

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا