افتتاح حساب در ترکیهخدمات سئو پلکانیکاشت ابرو
فیلم خارجیفیلم و سریال

فیلمنامه Metal Gear Solid آماده می‌شود: آوی آراد از اثری “فوق‌العاده” خبر می‌دهد!

به گزارش بازیگر 360 ، هواداران فیلم Metal Gear Solid منتظر شنیدن خبرهای جدید از این پروژه مورد انتظار هستند. در حالی که مدتی از آخرین به‌روزرسانی‌ها می‌گذرد، تهیه‌کننده مشهور هالیوود، آوی آراد، تأیید کرده که این فیلم همچنان در حال ساخت است و فیلمنامه آن در حال نهایی شدن است.

ساخت فیلم Metal Gear Solid همچنان ادامه دارد: آوی آراد از فیلمنامه هیجان‌انگیز و متفاوتی خبر می‌دهد

آخرین اخبار مربوط به این فیلم به سال ۲۰۲۲ باز می‌گردد، زمانی که اسکار آیزاک برای نقش اسنیک انتخاب شد و اعلام کرد که داستان فیلم در حال نگارش است. با این حال، در ماه اکتبر همان سال، گزارش‌هایی مبنی بر جدایی اسکار آیزاک از این پروژه منتشر شد.

اما آوی آراد، در مصاحبه‌ای اخیر، خبرهای امیدوارکننده‌ای را به اشتراک گذاشت. او گفت: “ما همچنان روی فیلمنامه کار می‌کنیم؛ اما هنوز نمی‌توانم در مورد آن صحبت کنم. مطمئنم همه واقعاً هیجان‌زده و شگفت‌زده خواهند شد. بدیهی است که تولید فیلم متال گیر سالید شگفت‌انگیز خواهد بود. من شخصاً می‌خواهم که فوق‌العاده باشد.”

این صحبت‌ها نشان می‌دهد که علیرغم چالش‌ها و تغییرات، ساخت فیلم Metal Gear Solid همچنان در دستور کار است و تیم سازنده مصمم به ارائه یک اثر سینمایی جذاب و هیجان‌انگیز به طرفداران هستند.

هنوز تاریخ اکران مشخصی برای فیلم Metal Gear Solid اعلام نشده است و به نظر می‌رسد که این پروژه در مراحل اولیه تولید خود به سر می‌برد. با این حال، صحبت‌های آوی آراد امیدواری‌ها را برای ساخت این فیلم زنده نگه داشته و طرفداران را مشتاق شنیدن اخبار بیشتر از این پروژه جذاب کرده است.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

بازیگر ۳۶۰

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا