افتتاح حساب در ترکیهخدمات سئو پلکانیکاشت ابرو
فیلم خارجیفیلم و سریال

نسخه خانگی “یک مکان ساکت: روز اول” زودتر از موعد منتشر می‌شود!

به گزارش بازیگر 360 ، فیلم “یک مکان ساکت: روز اول” که پیش‌درآمدی بر دو فیلم قبلی این مجموعه ترسناک به حساب می‌آید، پس از اکران موفق در سینماها، حالا آماده عرضه نسخه دیجیتال خود می‌شود. آمازون پرایم که پیش‌فروش این فیلم را آغاز کرده بود، در ویدیویی که به اشتباه منتشر و سپس حذف شد، تاریخ انتشار نسخه دیجیتال “یک مکان ساکت: روز اول” را فاش کرد.

“یک مکان ساکت: روز اول” زودتر به خانه‌ها می‌آید: انتشار نسخه دیجیتال در 9 مرداد!

طبق این اطلاعات، علاقه‌مندان به این فیلم می‌توانند از تاریخ 9 مرداد 1403 (30 جولای 2024) آن را بر روی پلتفرم‌های دیجیتال تماشا کنند. این در حالی است که فیلم “یک مکان ساکت: روز اول” تنها چند هفته پیش در تاریخ 10 تیر 1403 (28 ژوئن 2024) روی پرده سینماها رفته بود.

انتشار زودهنگام نسخه دیجیتال این فیلم می‌تواند برای برخی از تماشاگران که هنوز فرصت تماشای آن در سینما را پیدا نکرده‌اند، خبر خوشی باشد. با این حال، برخی دیگر نیز ممکن است از این موضوع گلایه داشته باشند، چرا که فاصله کوتاهی بین اکران سینمایی و عرضه نسخه خانگی آن وجود دارد.

“یک مکان ساکت: روز اول” در اولین هفته اکران خود توانست 97.7 میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کند که شامل بیش از 52.2 میلیون دلار در گیشه آمریکای شمالی و 45.5 میلیون دلار در گیشه بین‌المللی می‌شود. این رقم، بهترین شروع را در بین فیلم‌های دنیای “یک مکان ساکت” رقم زده است.

داستان این فیلم به وقایع روز اول حمله موجودات فضایی به زمین می‌پردازد و شهر نیویورک را به عنوان نقطه آغاز داستان خود انتخاب می‌کند. در این فیلم، شاهد تلاش‌های خانواده Abbott برای زنده ماندن در این دنیای پر از خطر خواهیم بود.

“یک مکان ساکت” در سال 2018 روی پرده رفت و به موفقیتی بزرگ تبدیل شد و بیش از 341 میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کرد. “یک مکان ساکت: قسمت دوم” نیز در سال 2021 اکران شد و 297.4 میلیون دلار در گیشه جهانی فروخت.

مایکل سارنوسکی، کارگردان فیلم “خوک”، وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه “یک مکان ساکت: روز اول” را بر اساس ایده‌ای از جان کرازینسکی بر عهده داشته است. لوپیتا نیونگو، جوزف کوئین، جایمن هانسو، الکس وولف و دنی اوهر از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

همچنین ساخت “یک مکان ساکت 3” نیز در دست است و انتظار می‌رود این فیلم ترسناک در سال 2025 اکران شود.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

بازیگر ۳۶۰

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا