افتتاح حساب در ترکیهخدمات سئو پلکانیکاشت ابرو
فیلم خارجیفیلم و سریال

بازگشت «بیتل جویس» به ونیز: تیم برتون با کمدی-ترسناک جدیدی می‌آید!

به گزارش بازیگر 360 ، جشنواره فیلم ونیز ۲۰۲۴ با فیلم دوم «بیتل جویس» ساخته تیم برتون افتتاح خواهد شد. این فیلم که دنباله‌ای بر کمدی-ترسناک محبوب سال ۱۹۸۸ است، در بخش خارج از رقابت جشنواره به نمایش در می‌آید.

تیم برتون با «بیتل جویس ۲» به ونیز باز می‌گردد: افتتاحیه جشنواره با یک کمدی-ترسناک

در این فیلم، مایکل کیتون بار دیگر نقش «بیتل جویس» را ایفا می‌کند. وینونا رایدر، کاترین اوهارا، جاستین تروکس، مونیکا بلوچی، جنا اورتگا و ویلم دافو از دیگر بازیگران این فیلم هستند.

«بیتل جویس ۲» داستان خانواده‌ای را روایت می‌کند که به دنبال خانه‌ای جدید می‌روند، اما غافل از آنکه این خانه توسط ارواح تسخیر شده است. آنها برای رهایی از این ارواح، به کمک «بیتل جویس» متوسل می‌شوند.

این فیلم جدیدترین حضور جنا اورتگا در ژانر وحشت است. او پیش از این در فیلم‌های «جیغ»، «X» و سریال «چهارشنبه» نیز در این ژانر به ایفای نقش پرداخته بود.

تیم برتون این فیلم را بر اساس فیلمنامه‌ای از آلفرد گوف و مایلز میلار کارگردانی کرده و خود نیز از تهیه‌کنندگان آن است.

«بیتل جویس ۲» در تاریخ ۲۸ آگوست (۷ شهریور) در جشنواره فیلم ونیز به نمایش در می‌آید و از ۴ سپتامبر (۱۳ شهریور) در سطح بین‌المللی اکران خواهد شد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

بازیگر ۳۶۰

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا