افتتاح حساب در ترکیهخدمات سئو پلکانیکاشت ابرو
سریال ایرانیفیلم و سریال

«سووشون» به سرنوشتی نامعلوم دچار شد: 200 میلیارد سرمایه در بلاتکلیفی!

به گزارش بازیگر 360 ، «سووشون»، یکی از پرهزینه‌ترین و موردانتظارترین سریال‌های شبکه خانگی در دو سال اخیر، با چالشی بزرگ روبرو شده و سرنوشت پخش آن نامشخص است.

سرنوشت سریال «سووشون» در هاله‌ای از ابهام: قفل شدن 200 میلیارد سرمایه در انتظار حل شدن

حسین میرطاووسی، مالک پلتفرم نماوا که سرمایه‌گذاری اصلی این سریال را بر عهده داشته، در نشست این پلتفرم در نمایشگاه الکامپ از قفل شدن 200 میلیارد تومانی سرمایه در این پروژه به دلیل بدعهدی‌ها خبر داد.

میرطاووسی با اشاره به مشکلات پیش آمده در مسیر پخش سریال «سووشون» گفت: «این سریال با یک بدعهدی مواجه شده که هنوز هم به پخش نرسیده و قفل شدن 200 میلیارد از سرمایه در گردش هر کسب و کاری آن را با مشکل مواجه می‌کند. از آن‌جا که نماوا سرمایه ملی و متعلق به فرهنگ و سینمای کشور است، امیدوارم این مشکل به‌زودی رفع شود.»

مالک نماوا در ادامه در پاسخ به شایعاتی مبنی بر احتمال پخش این سریال از پلتفرمی دیگر، این موضوع را تکذیب کرد و گفت: «اصلاً چنین چیزی نیست و برخی از این‌ها خبرسازی است. فیلمبرداری «سووشون» آذر سال پیش تمام شده و الان در حال تدوین است. و به زودی پخش آغاز می‌شود.»

با وجود این اظهارات، اما همچنان ابهامات زیادی درباره زمان پخش سریال «سووشون» و چالش‌هایی که بر سر راه آن وجود دارد، باقی مانده است. این سریال که به کارگردانی نرگس آبیار و با اقتباسی از رمان مشهور سیمین دانشور ساخته شده، از جمله پرمخاطب‌ترین و پرهزینه‌ترین پروژه‌های شبکه خانگی در سال‌های اخیر به شمار می‌رود و انتظار می‌رود با پخش آن شاهد اتفاقی مهم در این حوزه باشیم.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

بازیگر ۳۶۰

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا