افتتاح حساب در ترکیهخدمات سئو پلکانیکاشت ابرو
فیلم ایرانیفیلم و سریال

«قاتل و وحشی» بالاخره مجوز گرفت: چراغ سبز علما برای اکران بعد از 7 سال!

به گزارش بازیگر 360 ، مدیرکل نظارت بر نمایش فیلم سازمان سینمایی از رفع مشکل اکران فیلم «قاتل و وحشی» بعد از چند سال توقیف خبر داد.

چراغ سبز علما برای اکران «قاتل و وحشی» بعد از چند سال توقیف

روح‌الله سهرابی با اشاره به وضعیت فیلم‌های توقیفی در ابتدای دولت سیزدهم، گفت: در آن زمان بیش از 50 فیلم توقیفی یا بلاتکلیف و 45 فیلم زیرزمینی و بدون مجوز در دست بررسی بود.

وی در ادامه به پیگیری‌های انجام شده برای رفع مشکل اکران برخی از این فیلم‌ها اشاره کرد و افزود: «در خصوص فیلم #قاتل_و_وحشی باوجود توقیف چندساله، با برخی مراجع و علما مذاکراتی داشته‌ایم و پیگیری‌هایی نیز صورت گرفت که سرانجام موفق به اخذ تائیدیه شدیم.»

سهرابی با بیان اینکه بدون این پیگیری‌ها، اکران این فیلم و سایر فیلم‌های توقیفی در ابهام باقی می‌ماند، ابراز امیدواری کرد که با رفع موانع، شاهد اکران فیلم‌های توقیفی و بلاتکلیف در آینده باشیم.

گفتنی است که فیلم «قاتل و وحشی» به کارگردانی حمید نعمت‌الله و با بازی صابر ابر، امیر آقایی، لیلا حاتمی، احمد مهرانفر و یاسر جعفری ساخته شده است. این فیلم که در سال 1395 به دلیل برخی مسائل از اکران بازماند، بعد از 7 سال با اخذ مجوز از مراجع و علما، آماده اکران در سینماها می‌شود.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

بازیگر ۳۶۰

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا