افتتاح حساب در ترکیهخدمات سئو پلکانیکاشت ابرو
سریال خارجیفیلم و سریال

Stranger Things 5: غافلگیری جدید برای طرفداران!

به گزارش بازیگر 360 ، مایا هاوک، بازیگر سریال Stranger Things، فاش کرد که هر قسمت از فصل پنجم این سریال که به عنوان فصل نهایی نیز شناخته می‌شود، به اندازه یک فیلم سینمایی بلند خواهد بود.

هر قسمت از فصل پنجم Stranger Things مثل یک فیلم سینمایی بلند خواهد بود!

هاوک در مصاحبه‌ای با Podcrushed Podcast گفت: «ما در حال ساخت ۸ فیلم سینمایی هستیم. قسمت‌ها خیلی طولانی هستند.»

این موضوع عجیبی نیست، چرا که قسمت‌های فصل چهارم این سریال نیز به طور قابل توجهی طولانی‌تر از قسمت‌های فصل‌های قبلی بودند.

هاوک در ادامه به شوخی گفت که ساخت این فصل به دلیل تأخیرهای متعدد، کمی طلسم شده به نظر می‌رسد. تولید این فصل به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا در سال ۲۰۲۰ و اعتصاب نویسندگان و بازیگران در سال ۲۰۲۳ با مشکلاتی مواجه شد.

هنوز تاریخ دقیق انتشار فصل پنجم Stranger Things مشخص نشده است، اما انتظار می‌رود که این سریال در ۸ قسمت در سال ۲۰۲۵ از نتفلیکس پخش شود.

در اینجا جزئیات بیشتری از فصل پنجم Stranger Things آمده است:

  • بازیگران: میلی بابی براون، دیوید هاربر، فین ولفهارد، کلب مک‌لاگلین، نوآ اشنپ، سیدی سینک، وینونا رایدر، جو کیری، مایا هاوک، چارلی هیتون، ناتالیا دایر، کارا بوینو، پرایا فرگوسن، برت گلمن، ادواردو فرانکو، لیندا همیلتون و جیمی کمپبل باور.
  • کارگردانان: برادران دافر و دن تراختنبرگ.
  • تعداد قسمت‌ها: ۸ قسمت.
  • تاریخ انتشار: ۲۰۲۵.
  • عنوان قسمت اول: The Crawl.

طرفداران Stranger Things بی‌صبرانه منتظر انتشار فصل پنجم این سریال هستند که به نظر می‌رسد حماسی‌ترین و پرهیجان‌انگیزترین فصل این سریال تا به امروز باشد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

بازیگر ۳۶۰

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا