افتتاح حساب در ترکیهخدمات سئو پلکانیکاشت ابرو
فیلم ایرانیفیلم و سریال

«قلهک» به خانه‌ها می‌آید؛ اکران آنلاین فیلم پرفروش مصطفی شایسته در فیلم‌نت

به گزارش بازیگر 360 ، فیلم سینمایی «قلهک» به کارگردانی مصطفی شایسته که پس از اکران موفق در سینماها، به پلتفرم فیلم‌نت می‌آید.

«قلهک» از جمعه در خانه‌ها؛ اکران آنلاین فیلم پرفروش مصطفی شایسته در فیلم‌نت

این فیلم که روایتی کمدی از زندگی چند خانواده در محله قلهک تهران را به تصویر می‌کشد، از جمعه 15 تیرماه 1403 در بخش «سینما آنلاین» فیلم‌نت در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

«قلهک» با بازی هادی کاظمی، گوهر خیراندیش، نیما شعبان‌نژاد، علیرضا استادی، نسرین نصرتی، هدیه بازوند، یاسر جعفری و الهام فراشاه، در زمان اکران سینمایی خود به فروشی قابل توجه دست یافت و مورد استقبال تماشاگران قرار گرفت.

عوامل این فیلم عبارتند از: کارگردان و تهیه‌کننده: مصطفی شایسته، نویسنده: امیرحسین دواتگر، موسیقی: حمیدرضا صدری، فیلمبردار: فرشاد گل‌سفیدی، تدوینگر: کاوه ایمانی و میترا پیش‌نماز، پخش‌کننده: هدایت فیلم.

علاقه‌مندان به تماشای این فیلم کمدی می‌توانند از جمعه، 15 تیرماه، با مراجعه به بخش «سینما آنلاین» فیلم‌نت، بلیت آن را به صورت آنلاین تهیه و تماشا کنند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

بازیگر ۳۶۰

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا