افتتاح حساب در ترکیهخدمات سئو پلکانیکاشت ابرو
فیلم ایرانیفیلم و سریال

حضور «گل‌های کاغذی» در جشنواره بین‌المللی فیلم کازان

به گزارش بازیگر 360 ، انیمیشن کوتاه «گل‌های کاغذی» ساخته رامک امین کاظمی به بخش مسابقه بیستمین جشنواره بین‌المللی فیلم «کازان» (منبر طلایی) در جمهوری تاتارستان راه پیدا کرد.

انیمیشن کوتاه «گل‌های کاغذی» در راه جشنواره کازان

این انیمیشن که محصول مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی است، داستان زنی نویسنده را روایت می‌کند که پس از شکست یکی از آثارش، برای جبران آن راهی سفری پرفراز و نشیب می‌شود. او برای رهایی از این شکست، ترک دیار و خانواده کرده و به عمارتی متروک پناه می‌برد تا در انزوا به نوشتن اثر جدید خود بپردازد.

جشنواره بین‌المللی فیلم کازان از سال ۲۰۰۵ میلادی در پایتخت جمهوری تاتارستان با شعار «گفت‌وگوی فرهنگ‌ها از طریق فرهنگ گفتگو» برگزار می‌شود. در بخش مسابقه انیمیشن این دوره، ۱۰ اثر از کشورهای ایران، آرژانتین، روسیه، نیوزلند، قزاقستان، مصر، هند و عمان به نمایش در خواهند آمد.

«گل‌های کاغذی» در کنار 9 انیمیشن دیگر، از تاریخ 16 تا 21 شهریور ماه 1403 (6 تا 11 سپتامبر 2024) در شهر کازان جمهوری تاتارستان روسیه با دیگر آثار به رقابت خواهد پرداخت.

پخش بین‌المللی این انیمیشن بر عهده بخش بین‌الملل مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی است.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

بازیگر ۳۶۰

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا