افتتاح حساب در ترکیهخدمات سئو پلکانیکاشت ابرو
فیلم ایرانیفیلم و سریال

بازگشت زوج قاسم‌خانی و تنابنده در «سن‌پطرزبورگ ۲» به کارگردانی رامبد جوان

به گزارش بازیگر 360 ، رامبد جوان کارگردان سینما و تلویزیون، ساخت قسمت دوم فیلم کمدی «سن‌پطرزبورگ» را با نویسندگی پیمان قاسم‌خانی و تهیه‌کنندگی حمید اعتباریان در سال آینده تایید کرد.

رامبد جوان: «سن‌پطرزبورگ ۲» با فیلمنامه قاسم‌خانی و کارگردانی من، سال آینده کلید می‌خورد

جوان با بیان اینکه هنوز فیلمنامه «سن‌پطرزبورگ ۲» نوشته نشده، گفت: «پیمان قاسم‌خانی نگارش فیلمنامه را برعهده دارد و برنامه‌ریزی کرده‌ایم که فیلم را سال آینده کلید بزنیم.»

«سن‌پطرزبورگ» به کارگردانی بهروز افخمی و با بازی محسن تنابنده و پیمان قاسم‌خانی در سال ۱۳۸۸ ساخته شد و مورد استقبال تماشاگران و منتقدان قرار گرفت.

پیش از این اخباری مبنی بر نگارش فیلمنامه این فیلم توسط قاسم‌خانی و احتمال کارگردانی آن توسط رامبد جوان منتشر شده بود. همچنین بهروز افخمی کارگردان قسمت اول این فیلم، در مورد ساخت قسمت دوم آن گفته بود: «بازیگران فیلم برای نقش‌هایی که بازی می‌کردند زیادی سن و سال‌دار شدند و دیگر نقش آن شارلاتان‌های بانمک در اوایل میانسالی به آن‌ها نمی‌خورد.»

با این حال رامبد جوان با وجود این صحبت‌ها، عزم خود را برای ساخت «سن‌پطرزبورگ ۲» با حضور محسن تنابنده و پیمان قاسم‌خانی جزم کرده است.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

بازیگر ۳۶۰

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا