افتتاح حساب در ترکیهخدمات سئو پلکانیکاشت ابرو
فیلم خارجیفیلم و سریال

حضور افتخاری پسر سوپرمن اورجینال در فیلم جدید «سوپرمن»!

به گزارش بازیگر 360 ، ویل ریو، پسر کریستوفر ریو، بازیگر فقید نقش سوپرمن در فیلم‌های کلاسیک، به جمع بازیگران فیلم جدید «سوپرمن» به کارگردانی جیمز گان اضافه شد.

پسر سوپرمن اورجینال به جمع بازیگران فیلم جدید «سوپرمن» پیوست

هنوز اطلاعاتی از نقش ویل ریو در این فیلم منتشر نشده، اما گفته می‌شود که او حضوری کوتاه و افتخاری در فیلم خواهد داشت.

«سوپرمن» جدید قرار است در تاریخ 20 تیر 1404 (11 جولای 2025) اکران شود. دیوید کورنسوت در نقش سوپرمن، ریچل بروزناهان در نقش لوئیس لین، نیکلاس هولت در نقش لکس لوتر، میلی آلکاک در نقش سوپرگرل، ناتان فیلیون در نقش گرین لنترن، ایزابلا مرسد در نقش هاوک‌گرل، آنتونی کاریگان در نقش متامورفو، ادی گاتگی در نقش مستر تریفیک، اسکایلر گیزوندو در نقش جیمی اولسن، سارا سامپایو در نقش ایو تشماخر، ماریا گابریلا دا فاریا در نقش آنجلا اسپایکا، پروییت تیلور وینس در نقش جاناتان کنت، نوا هاول در نقش مارتا کنت، ترنس رزمور در نقش اوتیس، بک بنت در نقش استیو لامبارد، میکیلا هوور در نقش کت گرانت و کریستوفر مک‌دونالد در نقش ران تروپ از جمله دیگر بازیگران این فیلم هستند.

جیمز گان که پیش از این کارگردانی فیلم‌های «نگهبانان کهکشان» و «جوخه انتحاری» را بر عهده داشته، فیلمنامه «سوپرمن» را نیز نوشته و کارگردانی آن را نیز انجام خواهد داد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

بازیگر ۳۶۰

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا