افتتاح حساب در ترکیهخدمات سئو پلکانیکاشت ابرو
فیلم خارجیفیلم و سریال

انتظارها به پایان رسید؛ تاریخ اکران «حالا مرا می‌بینی ۳» مشخص شد.

به گزارش بازیگر 360 ، لاینزگیت تاریخ اکران فیلم مورد انتظار «حالا مرا می‌بینی ۳» را 23 آبان 1404 (14 نوامبر 2025) اعلام کرد. این فیلم در این تاریخ رقیب قدرتمندی نخواهد داشت، اما در ماه نوامبر با فیلم‌های دیگری از جمله «بوگونیا» به کارگردانی یورگوس لانتیموس و «شیطانی» با بازی اما استون همزمان اکران خواهد شد.

تاریخ اکران فیلم «حالا مرا می‌بینی ۳» مشخص شد

یک هفته پس از اکران «حالا مرا می‌بینی ۳»، فیلم «پلید ۲» و انیمیشن «زوتوپیا ۲» نیز روی پرده سینماها می‌روند که احتمالاً رقیب اصلی این فیلم در گیشه خواهند بود.

«حالا مرا می‌بینی ۳» به کارگردانی روبن فلیشر (کارگردان فیلم‌های زومبی‌لند، ونوم و آنچارتد) و با فیلمنامه‌ای از اریک وارن سینگر، سث گراهام اسمیت و مایکل لسلی ساخته می‌شود.

هنوز اطلاعات زیادی از داستان این فیلم در دست نیست، اما انتظار می‌رود شاهد بازگشت شخصیت‌های قدیمی دو قسمت قبلی و همچنین معرفی نسل جدید شعبده‌بازها باشیم.

جسی آیزنبرگ، مارک رافلو، وودی هارلسون، ایسلا فیشر، دیو فرانکو، مورگان فریمن، رزمند پایک، آریانا گرینبلات، جاستین اسمیت و دومینیک سسا از جمله بازیگران این فیلم هستند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

بازیگر ۳۶۰

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا