افتتاح حساب در ترکیهخدمات سئو پلکانیکاشت ابرو
ویدیو بازیگران

تقلب بامزه مینیون‌ها در جدیدترین کلیپ «من نفرت‌انگیز ۴»!

به گزارش بازیگر 360 ، کلیپ جدیدی از انیمیشن مورد انتظار «من نفرت‌انگیز ۴» منتشر شد که در آن، اضطراب و نگرانی گرو هنگام شرکت در یک مسابقه تنیس را به تصویر می‌کشد. اما مینیون‌ها با نشستن روی صندلی داوری و قضاوت جانبدارانه، ورق را به نفع گرو برمی‌گردانند!

کلیپ جدید انیمیشن «من نفرت‌انگیز ۴» منتشر شد: مینیون‌ها به نفع گرو تقلب می‌کنند!

انیمیشن «من نفرت‌انگیز ۴» که امروز 3 جولای 2024 (13 تیر 1403) روی پرده سینماها می‌رود، داستان بازگشت گرو، ابرشرور سابق و مأمور فعلی لیگ ضدشرور، به دنیای خرابکاری پس از هفت سال را روایت می‌کند.

در این انیمیشن، گرو و همسرش لوسی، عضو جدیدی به نام گرو جونیور را به خانواده خود اضافه می‌کنند، اما گرو جونیور قصد دارد زندگی پدرش را به آشوب بکشاند. گرو همچنین با دشمنان جدیدی به نام ماکسیم له مال و والنتینا روبه‌رو می‌شود و به همراه خانواده‌اش مجبور به فرار می‌شود.

کریس رناد و پاتریک دلاژ کارگردانی این انیمیشن را بر عهده دارند و مایک وایت و کن داوریو فیلمنامه آن را نوشته‌اند. استیو کرل، میرندا کازگرو، کریستن ویگ، دانا گایر، مدیسون پولان، استیو کوگان، پی‌یر کافین، سوفیا ورگارا، ویل فرل، جوئی کینگ، استیون کلبر و کلوئه فاینمن از جمله صداپیشگان این انیمیشن هستند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

بازیگر ۳۶۰

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا