افتتاح حساب در ترکیهخدمات سئو پلکانیکاشت ابرو
ویدیو بازیگران

اولین تریلر ریبوت جدید فیلم «هل‌بوی» منتشر شد: نبرد پسر جهنمی با جادوگران در دهه 50 میلادی!

به گزارش بازیگر 360 ، اولین تریلر فیلم مورد انتظار «هل‌بوی: مرد کج» با بازی جک کسی در نقش پسر جهنمی منتشر شد. در این ویدیو که می‌توانید در ادامه مشاهده کنید، شاهد لحظات متعددی از نبردها و ماجراجویی‌های این شخصیت محبوب دنیای کمیک بوک هستیم.

«هل‌بوی» بازگشت با انتقام! اولین تریلر ریبوت جدید منتشر شد

داستان فیلم «هل‌بوی: مرد کج» در دهه 50 میلادی روایت می‌شود. پسر جهنمی در این فیلم با یک مامور تازه‌کار سازمان BPRD همراه می‌شود و به روستایی در آپالاشیا سفر می‌کند. در این روستا، آنها با جامعه‌ای کوچک روبه‌رو می‌شوند که توسط جادوگران تسخیر شده است. رهبری این گروه جادوگران بر عهده شیطانی محلی به نام «مرد کج» است که گذشته‌ای خطرناک با پسر جهنمی دارد.

این فیلم قرار است دنیای «هل‌بوی» و یکی از محبوب‌ترین کمیک‌های آن را گسترش دهد.

جک کسی، بازیگر فیلم Deadpool 2، نقش پسر جهنمی را در این فیلم بر عهده دارد. او پیش از این در فیلم‌های دیگری مانند Baywatch، Twelve Strong، Death Wish، The Outpost و Without Remorse نیز به ایفای نقش پرداخته است.

برایان تیلور، کارگردان فیلم‌هایی مانند Crank، Crank: High Voltage، Gamer، Ghost Rider: Spirit of Vengeance و 9 قسمت از سریال Happy، وظیفه کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد.

«هل‌بوی: مرد کج» با درجه سنی بزرگسال ساخته می‌شود و دومین ریبوت از این شخصیت و مجموعه کمیک بوکی به حساب می‌آید.

پیش از این، در سال 2019 ریبوت دیگری از این فیلم با بازی دیوید هاربر در نقش پسر جهنمی اکران شده بود، اما با شکست تجاری و انتقادی روبه‌رو شد. پیش از آن نیز در سال‌های 2004 و 2008 فیلم‌های «هل‌بوی» و «هل‌بوی 2: ارتش طلایی» به کارگردانی گیرمو دل تورو و با بازی ران پرلمن در نقش پسر جهنمی روی پرده سینما رفته بودند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

بازیگر ۳۶۰

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا