افتتاح حساب در ترکیهخدمات سئو پلکانیکاشت ابرو
سریال خارجیفیلم و سریال

«آژانس» با حضور ریچارد گر ؛ جذابیت سریال چند برابر شد!

به گزارش بازیگر 360 ، ریچارد گر، بازیگر سرشناس هالیوود، به جمع بازیگران سریال جاسوسی «آژانس» در شوتایم پارامونت پلاس پیوست.

ریچارد گر به جمع بازیگران سریال جاسوسی «آژانس» پیوست

پیش از این، حضور مایکل فاسبندر و جفری رایت در این سریال تایید شده بود.

«آژانس» اقتباسی از سریال فرانسوی «دفتر» است و در نسخه انگلیسی زبان آن، فاسبندر در نقش یک مامور مخفی سیا ظاهر می‌شود که دستور می‌گیرد تا زندگی مخفی خود را رها کند و به لندن بازگردد.

گر در این سریال نقش «بوسکو» را ایفا می‌کند که رئیس دفتر لندن با گذشته‌ای پرفراز و نشیب است و پس از 8 سال خدمت به عنوان یک مامور مخفی، به این شهر بازگشته است.

مدیر شوتایم با تمجید از ریچارد گر، او را بازیگری باکلاس با طرفداران جهانی خواند و از توانایی او در ایفای نقش‌های عمیق و اصیل تمجید کرد.

گر در طول دوران حرفه‌ای خود در فیلم‌های متعددی مانند «یک افسر و یک جنتلمن»، «ژیگولوی آمریکایی»، «زن زیبا»، «ترس اولیه» و «شیکاگو» به ایفای نقش پرداخته است. او برای بازی در فیلم «شیکاگو» برنده جایزه گلدن گلوب شده است.

«آژانس» در حال حاضر در لندن در حال فیلمبرداری است و قرار است به صورت بین‌المللی در بریتانیا، کانادا، استرالیا، ایتالیا، آلمان، آمریکای لاتین، برزیل و ژاپن پخش شود.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

بازیگر ۳۶۰

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا