افتتاح حساب در ترکیهخدمات سئو پلکانیکاشت ابرو
سریال ایرانیفیلم و سریال

دوربین “سلمان فارسی” در شاهرود روشن شد؛ ادامه تولید تا 5 سال دیگر

به گزارش بازیگر 360 ، سریال “سلمان فارسی” به کارگردانی داوود میرباقری، پس از وقفه‌ای کوتاه، در فاز جدید خود که به دوران ایران باستان می‌پردازد، بار دیگر به شهر شاهرود بازگشته است.

پروژه عظیم “سلمان فارسی” به شاهرود بازگشت؛ ادامه تولید تا 5 سال دیگر

این پروژه عظیم که با بیش از هزار بازیگر اصلی و چهار هزار بازیگر فرعی از سراسر کشور در حال تولید است، از نزدیک به پنج سال گذشته کار خود را آغاز کرده و تاکنون در لوکیشن‌های مختلفی از جمله کرمان، قشم، جلفا، شهرک‌های سینمایی غزالی و نور تصویربرداری شده است.

پیش‌بینی می‌شود مراحل فیلمبرداری و ساخت این سریال که به عنوان بزرگترین پروژه تاریخ تلویزیون ایران شناخته می‌شود، دست‌کم تا پنج سال دیگر ادامه داشته باشد.

داستان “سلمان فارسی” در سه فصل مجزا روایت می‌شود و به زندگی و دوران یار ایرانی پیامبر اسلام (ص) در دوره‌های ایران ساسانی، امپراتوری بیزانس و حجاز صدر اسلام می‌پردازد.

در این سریال بازیگرانی برجسته همچون فرهاد اصلانی، علیرضا شجاع‌نوری، داریوش فرهنگ، محمدرضا هدایتی، بهناز توکلی، احترام برومند، رامونا شاه، علی دهکردی، زنده‌یاد چنگیز جلیلوند، مهدی فقیه، محمدجواد جعفرپور، علیرضا مهران، و جمعی از بازیگران خارجی از ارمنستان، یونان، مراکش و تونس به ایفای نقش می‌پردازند.

علاوه بر این، حدود 1500 بازیگر تئاتری و بومی نیز در این سریال مقابل دوربین رفته‌اند.

“سلمان فارسی” به نویسندگی و کارگردانی داوود میرباقری و تهیه‌کنندگی حسین طاهری، محصول مرکز سیما فیلم سازمان صدا و سیما است.

تصویربرداری این سریال از آذرماه 1398 آغاز شده و تاکنون بخش‌های قابل توجهی از آن به سرانجام رسیده است.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

بازیگر ۳۶۰

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا