افتتاح حساب در ترکیهخدمات سئو پلکانیکاشت ابرو
سریال ایرانیفیلم و سریال

رامبد جوان در “فوتبال 360”: جدالی دیدنی با عادل فردوسی‌پور در یورو!

به گزارش بازیگر 360 ، ستاره محبوب سینما و تلویزیون، رامبد جوان، امشب مهمان برنامه “فوتبال 360” با اجرای عادل فردوسی‌پور خواهد بود.

رامبد جوان امشب در “فوتبال 360” با عادل فردوسی‌پور درباره یورو گپ می‌زند

رامبد جوان امشب در "فوتبال 360" با عادل فردوسی‌پور درباره یورو گپ می‌زند

این برنامه که از ساعت 21 امشب به صورت زنده از طریق صفحات رسمی “فوتبال 360” در اینستاگرام، تلگرام، یوتیوب و اپلیکیشن این برنامه پخش می‌شود، به بررسی و تحلیل مسابقات یورو 2024 و حواشی آن خواهد پرداخت.

حضور رامبد جوان در کنار عادل فردوسی‌پور، بدون شک یکی از جذاب‌ترین اتفاقات امشب “فوتبال 360” خواهد بود. این دو چهره محبوب که سابقه همکاری‌های متعددی با یکدیگر دارند، می‌توانند گفتگوی دیدنی و پرماجرایی را برای مخاطبان رقم بزنند.

علاوه بر بحث درباره یورو 2024، انتظار می‌رود که رامبد جوان و عادل فردوسی‌پور به موضوعات دیگری مانند فعالیت‌های اخیر رامبد در عرصه‌های مختلف، برنامه‌های آتی او و همچنین خاطرات و تجربیاتشان در حوزه فوتبال نیز بپردازند.

“فوتبال 360” یکی از پرمخاطب‌ترین برنامه‌های ورزشی ایران است که به تحلیل و بررسی مسابقات فوتبال، به خصوص لیگ‌های معتبر اروپایی و همچنین تیم ملی ایران می‌پردازد. این برنامه با اجرای عادل فردوسی‌پور، مربی و گزارشگر مشهور فوتبال، از طرفداران بسیاری در بین اهالی فوتبال و ورزش برخوردار است.

بدون شک حضور رامبد جوان در این برنامه، مخاطبان زیادی را به تماشای “فوتبال 360” جلب خواهد کرد و می‌تواند به جذابیت و پرمخاطب‌تر شدن این برنامه نیز کمک کند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

بازیگر ۳۶۰

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا