افتتاح حساب در ترکیهخدمات سئو پلکانیکاشت ابرو
عکس بازیگران

رونمایی از هاوک گرل و گرین لنترن در اولین تصاویر فیلم سوپرمن!

به گزارش بازیگر 360 ، انتشار تصاویر جدیدی از پشت صحنه فیلم‌برداری فیلم Superman، اولین نگاه به شخصیت‌های هاوک گرل با بازی ایزابلا مرسد و گرین لنترن با بازی ناتان فیلیون را به نمایش گذاشت.

اولین تصاویر از هاوک گرل و گرین لنترن در فیلم سوپرمن رونمایی شد!

در این تصاویر، گرین لنترن با بازی ناتان فیلیون ظاهری شبیه به کمیک‌هایش دارد، اما لباس هر دو شخصیت توسط لردتک، شرکتی متعلق به مکسول لرد (با بازی شان گان) طراحی و ساخته شده است.

اولین تصاویر از هاوک گرل و گرین لنترن در فیلم سوپرمن رونمایی شد! اولین تصاویر از هاوک گرل و گرین لنترن در فیلم سوپرمن رونمایی شد! اولین تصاویر از هاوک گرل و گرین لنترن در فیلم سوپرمن رونمایی شد! اولین تصاویر از هاوک گرل و گرین لنترن در فیلم سوپرمن رونمایی شد!

دیوید کورنسوت در نقش سوپرمن، ریچل بروزناهان در نقش لوئیس لین، نیکلاس هولت در نقش لکس لوتر، میلی آلکاک در نقش سوپرگرل، آنتونی کاریگان در نقش متامورفو، ادی گاتگی در نقش مستر تریفیک، اسکایلر گیزوندو در نقش جیمی اولسن، سارا سامپایو در نقش ایو تشماخر، ماریا گابریلا دا فاریا در نقش آنجلا اسپایکا، پروییت تیلور وینس در نقش جاناتان کنت، نوا هاول در نقش مارتا کنت، ترنس رزمور در نقش اوتیس، بک بنت در نقش استیو لامبارد، میکیلا هوور در نقش کت گرانت و کریستوفر مک‌دونالد در نقش ران تروپ از جمله دیگر بازیگران این فیلم هستند.

فیلم Superman قرار است در تاریخ ۱۱ ژوئیه ۲۰۲۵ (۲۰ تیر ۱۴۰۴) به روی پرده سینماها برود. جیمز گان، کارگردان سه‌گانه فیلم نگهبانان کهکشان و فیلم The Suicide Squad، کارگردانی و نویسندگی فیلمنامه این فیلم را بر عهده دارد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

بازیگر ۳۶۰

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا