افتتاح حساب در ترکیهخدمات سئو پلکانیکاشت ابرو
فیلم خارجیفیلم و سریال

اتهامات علیه بلکمن، Horizon Zero Dawn را به کام تعطیلی فرستاد

به گزارش بازیگر 360 ، به دنبال اتهامات مطرح شده علیه استیو بلکمن، سازنده سریال The Umbrella Academy، نتفلیکس ساخت سریال Horizon Zero Dawn را که قرار بود براساس بازی Horizon Zero Dawn ساخته شود، لغو کرد.

ساخت سریال Horizon Zero Dawn به دلیل اتهامات علیه استیو بلکمن لغو شد

چینی راند‌تری، خبرنگار رولینگ استون در گزارشی اعلام کرد که بلکمن متهم به داشتن سابقه طولانی رفتار سمی، قلدری، رفتاری زورگویانه و تلافی‌جویانه در محل کار شده است. این اتهامات توسط چندین منبع به رولینگ استون گزارش شده است.

سخنگوی بلکمن این اتهامات را به طور کامل رد کرده و آنها را “کاملا نادرست و غیر واقعی” دانسته است. با این حال، نتفلیکس یا سونی تاکنون در مورد این موضوع یا وضعیت سریال Horizon Zero Dawn اظهار نظری نکرده‌اند.

لغو سریال Horizon Zero Dawn ضربه دیگری به بلکمن است که پیش از این نیز ساخت سریال Orbital را برای نتفلیکس از دست داده بود.

سریال Horizon 2074 قرار بود در قرن ۳۱ام در زمین جریان داشته باشد و داستان الوی، شخصیت اصلی بازی Horizon Zero Dawn را دنبال کند. در این دنیا، زمین در تصاحب موجودات رباتی قرار گرفته است و الوی باید برای زنده ماندن در این دنیای آخرالزمانی تلاش کند.

با وجود لغو Horizon Zero Dawn، فصل چهارم و پایانی سریال The Umbrella Academy طبق برنامه در تاریخ ۸ آگست ۲۰۲۴ (۱۸ مرداد ۱۴۰۳) از نتفلیکس پخش خواهد شد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

بازیگر ۳۶۰

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا