افتتاح حساب در ترکیهخدمات سئو پلکانیکاشت ابرو
فیلم خارجیفیلم و سریال

انتظارها به پایان رسید؛ فیلمبرداری Watch Dogs آغاز شد!

به گزارش بازیگر 360 ، سرانجام فیلمبرداری فیلم Watch Dogs، اقتباسی از بازی محبوب یوبیسافت، با انتشار تصویری از پشت صحنه آغاز شد.

فیلمبرداری فیلم Watch Dogs با انتشار تصویری از پشت صحنه آغاز شد

فیلمبرداری فیلم Watch Dogs با انتشار تصویری از پشت صحنه آغاز شد

این تصویر که توسط یوبیسافت منتشر شده، نمایی از کلاکت فیلمبرداری و عوامل صحنه را نشان می‌دهد و حاوی اطلاعات زیادی از فیلم نیست.

سوفی وایلد، بازیگر فیلم Talk to Me و تام بلیث، بازیگر فیلم The Hunger Games: The Ballad of Songbirds & Snakes، نقش‌های اصلی فیلم Watch Dogs را بر عهده دارند. متیو توری، کارگردان فرانسوی فیلم Hostile، و کریستی لبلانک، نویسنده فیلم Oxygen، به ترتیب کارگردانی و نویسندگی فیلمنامه این فیلم را بر عهده دارند.

داستان فیلم Watch Dogs در دنیای بازی با همین نام جریان خواهد داشت که تاکنون بیش از ۵۰ میلیون گیمر آن را تجربه کرده‌اند. هنوز اطلاعات زیادی از داستان فیلم منتشر نشده است، اما به نظر می‌رسد با داستانی متفاوت در دنیای Watch Dogs روبرو باشیم.

اولین قسمت بازی Watch Dogs در سال ۲۰۱۴ عرضه شد و داستان ایدن را دنبال می‌کرد که به دنبال انتقام مرگ خانواده‌اش بود. در ادامه بازی Watch Dogs 2 در سال ۲۰۱۶ با تغییر لحن و شخصیت اصلی بازی منتشر شد و در نهایت بازی Watch Dogs: Legion در سال ۲۰۲۰ و بسته‌الحاقی Bloodline در سال ۲۰۲۱ به بازار آمدند.

هنوز تاریخ اکران فیلم Watch Dogs مشخص نشده است.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

بازیگر ۳۶۰

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا