افتتاح حساب در ترکیهخدمات سئو پلکانیکاشت ابرو
فیلم خارجیفیلم و سریال

شمشیرها دوباره تیز می‌شوند؛ Highlander با بازی کویل در راه است!

به گزارش بازیگر 360 ، سرانجام تاریخ دقیق فیلمبرداری ریبوت فیلم فانتزی و اکشن Highlander با بازی هنری کویل مشخص شد. چاد استاهلسکی، کارگردان این فیلم، در مصاحبه‌ای با رسانه کولایدر اعلام کرد که فیلمبرداری Highlander طی ژانویه ۲۰۲۵ (دی یا بهمن ۱۴۰۳) در کشور اسکاتلند آغاز خواهد شد.

فیلمبرداری فیلم Highlander با بازی هنری کویل در ژانویه ۲۰۲۵ آغاز می‌شود

هنری کویل، بازیگر نقش اصلی فیلم، هم‌اکنون در حال آماده‌سازی خود برای این نقش است و تقریباً تمام سال جاری را صرف تمرین با شمشیر و بدنسازی کرده است. چاد استاهلسکی می‌گوید که رویکرد او در زمینه آماده‌سازی صحنه‌های اکشن این فیلم شباهت زیادی به فیلم‌های جان ویک خواهد داشت، زیرا هدف او رسیدن به جزئیات دقیق و واقعی است. او همچنین در حال تلاش است تا مبارزه با شمشیر را به گونه‌ای به تصویر بکشد که برای مخاطبان امروزی جذاب و تازگی داشته باشد.

راه‌اندازی مجدد مجموعه فیلم‌های Highlander مسیری طولانی و پرپیچ و خم را طی کرده است. اولین بار ۱۶ سال پیش خبر ساخت این فیلم منتشر شد و نزدیک به هشت سال از زمانی که چاد استاهلسکی قرارداد کارگردانی آن را امضا کرد می‌گذرد.

فیلم اصلی Highlander در سال ۱۹۸۶ اکران شد و داستان جاودانه‌هایی را روایت می‌کند که در طول قرن‌ها با هم می‌جنگند. هنوز تاریخ دقیق اکران ریبوت این فیلم اعلام نشده است، اما انتظار می‌رود در سال ۲۰۲۶ به روی پرده سینماها برود.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

بازیگر ۳۶۰

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا