افتتاح حساب در ترکیهخدمات سئو پلکانیکاشت ابرو
ویدیو بازیگران

شاهکار هنری پارسا پیروزفر در سریال در انتهای شب

به گزارش بازیگر 360 ، نقاشی بهنام روی دیوار در قسمت ششم سریال «در انتهای شب» که به کارگردانی آیدا پناهنده و تهیه‌کنندگی محمد یمینی ساخته شده، طی روزهای گذشته به یکی از سوژه‌های داغ در میان مخاطبان و منتقدان تبدیل شده است.

نقاشی پیروزفر در «در انتهای شب»؛ عنصری تأمل‌برانگیز در یک سریال پرمخاطب

این نقاشی که ایده، طراحی و اجرای آن را پارسا پیروزفر، بازیگر این سریال، بر عهده داشته، به لحاظ زیبایی‌شناسی و مفهومی مورد توجه قرار گرفته و نظرات مختلفی را به خود جلب کرده است.

سریال «در انتهای شب» در ژانر معمایی و اجتماعی روایت‌گر قصه‌ای پرفراز و نشیب است که در ۹ قسمت به روی آنتن می‌رود. این سریال که هر جمعه ساعت ۱۲ ظهر از طریق پلتفرم فیلم‌نت پخش می‌شود، از جمله آثار پربیننده این روزها به شمار می‌رود.

آیدا پناهنده علاوه بر کارگردانی، فیلمنامه این سریال را نیز به همراه ارسلان امیری به نگارش درآورده است. محمد یمینی نیز به عنوان تهیه‌کننده در این پروژه حضور دارد.

حضور پارسا پیروزفر در نقش بهنام و خلق این نقاشی، یکی از نکات برجسته سریال «در انتهای شب» به شمار می‌رود. این نقاشی به مثابه نمادی از درونيات شخصیت بهنام عمل می‌کند و به درک بهتر مخاطب از این شخصیت کمک می‌کند.

انتشار این نقاشی در فضای مجازی بازخوردهای مختلفی را در پی داشته است. برخی از مخاطبان از زیبایی و ظرافت آن تمجید کرده‌اند و برخی دیگر به دنبال کشف مفاهیم پنهان در آن هستند.

بدون شک، نقاشی پارسا پیروزفر در «در انتهای شب» یکی از المان‌های جذاب و تأمل‌برانگیز این سریال است که به غنای آن افزوده است.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

بازیگر ۳۶۰

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا