افتتاح حساب در ترکیهخدمات سئو پلکانیکاشت ابرو
اخبار بازیگران

دلیل توقیف پاسپورت ، موبایل و لپ‌تاپ لیلی رشیدی چه بود؟ واکنش وزیر ارشاد به انتقاد تند احترام برومند

به گزارش بازیگر 360 ، احترام برومند، بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون، در پستی اینستاگرامی همزمان با سالگرد تولد همسرش، داوود رشیدی، از ضبط پاسپورت، موبایل و لپ‌تاپ دخترش، لیلی رشیدی، توسط نهادهای امنیتی خبر داد. او در این پست ضمن انتقاد از این اقدام، از محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، که اخیراً از “ایستادن به پای هنرمندان” و “هزینه کردن” برای آنها سخن گفته بود، خواست تا پیگیر این موضوع باشد.

برومند در این پست با تاکید بر اینکه “ضبط خصوصی‌ترین وسایل شما، بدون هیچ‌گونه دلیل موجهی، معنایی جز پایمال شدن حقوق شهروندی‌تان نمی‌دهد” می‌نویسد: “من هر آن‌چه را می‌خواستم بگویم در همان پست اینستاگرامی اشاره کردم. ضمن اینکه سابقه کاری و حرفه‌ای‌ام نیز نشان می‌دهد اهل هیاهو به‌پا کردن نیستم. تنها چیزی که می‌خواهم در اینجا بر آن تاکید کنم این است که خون دختر من رنگین‌تر از دیگران نیست و ضبط پاسپورت، موبایل و لپ‌تاپ یکی از کوچک‌ترین مواردی است که در طول سال‌های گذشته به‌خصوص سه‌سال اخیر برای افراد مختلف رخ داده است؛ اتفاقاتی که خانواده‌ها را خسته، افسرده و دچار دلشوره دائمی کرده است.”

او در ادامه با اشاره به اینکه قصدش از اطلاع‌رسانی درخصوص این موضوع، همدردی با کسانی بود که از مشکلات مشابه رنج می‌برند، می‌گوید: “چیزی که برای لیلی پیش آمده است به نسبت اتفاقاتی که برای بسیاری از افراد دیگر پیش آمده، مشکلی کوچک است. ضبط خصوصی‌ترین وسایل شما، بدون هیچ‌گونه دلیل موجه‌ای، معنایی جز پایمال شدن حقوق شهروندی‌تان نمی‌دهد. این حقوق شهروندی افراد است که به آسانی زیر پا گذاشته می‌شود و جز تاکید بر این موضوع، نکته دیگری برای اضافه کردن به شرح ماوقع ندارم.”

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در واکنش به این خبر در گفتگویی اعلام کرد که از این موضوع مطلع شده و از سازمان سینمایی خواسته است تا موضوع را پیگیری کند.

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

بازیگر ۳۶۰

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا