افتتاح حساب در ترکیهخدمات سئو پلکانیکاشت ابرو
عکس بازیگران

انتشار تصاویر قسمت هشتم «در انتهای شب» پربازدیدترین سریال این روزها!

به گزارش بازیگ 360 ، تصاویر قسمت هشتم سریال در انتهای شب منتشر شد و منتظران این سریال پرمخاطب فردا جمعه می‌توانند شاهد قسمت نهم و پایانی این سریال باشند.

فردا «در انتهای شب» به ایستگاه پایانی میرسد: انتشار تصاویر قسمت هشتم!

تصاویر قسمت هشتم «در انتهای شب» تصاویر قسمت هشتم «در انتهای شب» تصاویر قسمت هشتم «در انتهای شب» تصاویر قسمت هشتم «در انتهای شب» تصاویر قسمت هشتم «در انتهای شب» تصاویر قسمت هشتم «در انتهای شب» تصاویر قسمت هشتم «در انتهای شب» تصاویر قسمت هشتم «در انتهای شب»

این قسمت که از آن به عنوان یکی از حساس‌ترین و جذاب‌ترین قسمت‌های سریال یاد می‌شود، راس ساعت ۱۲ ظهر در فیلیمو منتشر خواهد شد.

در این قسمت، سرنوشت شخصیت‌های مختلف داستان مشخص شده و رازهای ناگفته‌ای آشکار می‌شود.

علاقه‌مندان به این سریال می‌توانند با تماشای قسمت نهم، به جمع تماشاگران میلیونی این سریال بپیوندند و پایانی تماشایی را برای «در انتهای شب» تجربه کنند.

گفتنی است که این سریال به کارگردانی آیدا پناهنده و با بازیگری پارسا پیروزفر، هدی زین‌العابدین، سحر گلدوست، پدرام شریفی، رضا بهبودی، علیرضا داوودنژاد، احترام برومند، نسرین نصرتی، رایان سرلک و… ساخته شده است.

«در انتهای شب» داستان زوجی را روایت می‌کند که با چالش‌های زندگی مشترک روبرو هستند و در ادامه اتفاقاتی غیرمنتظره زندگی آنها را دستخوش تغییر می‌کند.

این سریال به دلیل روایت داستانی جذاب، بازی‌های خوب بازیگران و پرداختن به مسائل روز جامعه، مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته است.

باید منتظر ماند و دید که آیا قسمت پایانی «در انتهای شب» می‌تواند نظر مثبت مخاطبان را جلب کند یا خیر.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

بازیگر ۳۶۰

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا