افتتاح حساب در ترکیهخدمات سئو پلکانیکاشت ابرو
عکس بازیگران

تیپ متفاوت ملیکا و مریلا زارعی در حرم امام رضا (ع)

به گزارش بازیگر 360 ، ملیکا و مریلا زارعی، دو تن از چهره‌های شناخته شده سینما و تلویزیون ایران، با انتشار تصویری از خود در حرم امام رضا(ع)، ارادت خود به این امام بزرگوار را نشان دادند.

خواهران زارعی با چادر در حرم امام رضا(ع)

خواهران زارعی با چادر در حرم امام رضا(ع)

در این عکس، خواهران زارعی با چادر مشکی در صحن حرم امام رضا(ع) حضور دارند و با لبخندی بر لب، به ضریح مقدس این امامزاده مشهور نگاه می‌کنند.

انتشار این عکس، بازتاب‌های گسترده‌ای در میان کاربران فضای مجازی داشته و بسیاری از مردم با ابراز نظرات خود، این اقدام خواهران زارعی را تحسین کرده‌اند.

برخی از کاربران، حضور این دو بازیگر محبوب در حرم امام رضا(ع) را نشانه‌ای از ایمان و اعتقادات مذهبی آنها دانسته‌اند و برخی دیگر نیز برای آنها آرزوی سلامتی و موفقیت کرده‌اند.

حضور چهره‌های مشهور در اماکن مذهبی، همواره مورد توجه رسانه‌ها و مردم قرار می‌گیرد و این اقدام خواهران زارعی نیز از این قاعده مستثنی نبوده است.

گفتنی است که ملیکا و مریلا زارعی از جمله هنرمندان متعهد و اخلاق‌مدار کشورمان هستند که بارها در صحبت‌های خود به علاقه و ارادت خود به اهل بیت(ع) و به خصوص امام رضا(ع) اشاره کرده‌اند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

بازیگر ۳۶۰

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا