افتتاح حساب در ترکیهخدمات سئو پلکانیکاشت ابرو
فیلم خارجیفیلم و سریال

مارتین اسکورسیزی بالاخره فیلم عیسی مسیح را می‌سازد

به گزارش بازیگر 360 ، خبر داغ برای طرفداران سینما: مارتین اسکورسیزی، کارگردان مشهور، سرانجام فیلمی درباره زندگی عیسی مسیح می‌سازد. فیلم‌برداری این اثر که هنوز نامش مشخص نیست، در پاییز، احتمالا در ماه اکتبر (مهر-آبان) آغاز خواهد شد.

اسکورسیزی بالاخره فیلم عیسی مسیح را می‌سازد!

اندرو گارفیلد، بازیگر فیلم Silence، که سابقه همکاری با اسکورسیزی را دارد، در این فیلم حضور خواهد داشت. این دومین فیلم اقتباسی از رمان‌های شوساکو اندو خواهد بود که اسکورسیزی و گارفیلد با هم می‌سازند.

هنوز حضور مایلز تایلر در این پروژه قطعی نیست. پیش‌بینی شده که این فیلم سینمایی حداقل ۸۰ دقیقه باشد و در زمان حال روایت شود.

اسکورسیزی پیش از این گفته بود: «تمرکز این فیلم روی هسته آموزشی مسیح در سیر اصول و به دور از مذهب است.»

انتظار می‌رود که این فیلم از روایت مستقیم یا مستندگونه استفاده نکند و با ترکیبی از تکنیک‌های مختلف روایتگری، داستان مسیح را به شکلی در دسترس‌تر برای مخاطب ارائه دهد و از بار مسئولیت‌های ساخت چهارچوب دین برای این کارگردان رها شود.

به عبارت ساده، این فیلم قرار است به جای افسانه‌ها، به واقعیت زندگی عیسی مسیح بپردازد. فیلمنامه این اثر توسط خود اسکورسیزی و کنت جونز، منتقد و فیلمساز، نوشته خواهد شد.

تولید این فیلم در کشورهای ایتالیا، مصر و کرانه باختری دنبال می‌شود و یکی از کم‌هزینه‌ترین پروژه‌های اسکورسیزی در سال‌های اخیر خواهد بود.

اسکورسیزی در حال حاضر مشغول فیلم‌برداری یک مستند تاریخی درباره کشتی‌های غرق‌شده در سیسیلی ایتالیا نیز است.

علاقه‌مندان به دنیای سینما و آثار مارتین اسکورسیزی می‌توانند با دنبال کردن اخبار سینمایی از جدیدترین اطلاعات مربوط به این فیلم مطلع شوند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

بازیگر ۳۶۰

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا