افتتاح حساب در ترکیهخدمات سئو پلکانیکاشت ابرو
فیلم خارجیفیلم و سریال

فیلم آمریکایی Twister رکورد فروش را شکست!

به گزارش بازیگر 360 ، دنباله فیلم Twister با طوفانی از استقبال در گیشه روبرو شد و رکورد بزرگ‌ترین افتتاحیه فیلم‌های فاجعه‌ای را از آن خود کرد. این فیلم در سه روز اول اکران خود در آمریکای شمالی ۸۰.۵ میلیون دلار فروخت و از پیش‌بینی‌ها که 74.6 میلیون دلار بود، فراتر رفت.

گردبادها رکورد گیشه را درهم می‌شکند!

Twisters که در 4151 سالن سینما به نمایش درآمد، نه تنها رکورد افتتاحیه فیلم‌های فاجعه‌ای را شکست، بلکه پس از انیمیشن Inside Out 2 و Dune Part 2، سومین افتتاحیه بزرگ سال 2024 را نیز به نام خود ثبت کرد و از فیلم Godzilla vs Kong: The New Empire پیشی گرفت.

این فیلم در گیشه بین‌المللی نیز 42.7 میلیون دلار فروخته و مجموع فروش جهانی آن در هفته اول اکران به 123.2 میلیون دلار رسیده است.

دیزی ادگار جونز، گلن پاول، آنتونی راموس، کرنان شیپکا، برندون پریا، مورا تیرنی و ساشا لین در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند. Twisters داستان گروهی از طوفان‌بازان را دنبال می‌کند که برای آزمایش یک سیستم هشدار دهنده جدید آب و هوایی، جان خود را به خطر می‌اندازند.

لی ایزاک چانگ، کارگردان فیلم Minari، کارگردانی Twisters را بر اساس فیلمنامه‌ای از مارک ل. اسمیت (نویسنده فیلم The Midnight Sky) و داستانی از جوزف کوشینسکی (کارگردان Top Gun: Maverick) بر عهده داشته است.

Twisters که دنباله‌ای بر فیلم پرفروش 1996 یان د بونت محسوب می‌شود، مورد استقبال منتقدان و تماشاگران قرار گرفته است.

این فیلم پتانسیل تبدیل شدن به یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های سال 2024 را دارد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

بازیگر ۳۶۰

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا