افتتاح حساب در ترکیهخدمات سئو پلکانیکاشت ابرو
فیلم خارجیفیلم و سریال

بازسازی “مرد فراری” با بازی سیدنی سوئینی و گلن پاول

به گزارش بازیگر 360 ، در خبری هیجان‌انگیز برای دوستداران سینما، اعلام شده است که سیدنی سوئینی و گلن پاول، بازیگران جوان و محبوب هالیوود، در بازسازی فیلم علمی‌تخیلی و اکشن “مرد فراری” (The Running Man) به کارگردانی ادگار رایت همبازی خواهند شد.

سیدنی سوئینی و گلن پاول در بازسازی فیلم “مرد فراری” همبازی می‌شوند

این فیلم که براساس رمانی پرفروش از استیون کینگ ساخته می‌شود، داستان مردی ناامید را روایت می‌کند که برای نجات جان دختر بیمار خود، وارد یک بازی مرگبار می‌شود. در این بازی، شرکت‌کنندگان توسط گروهی از قاتلان حرفه‌ای تعقیب و شکار می‌شوند و تنها راه بقا، کشتن حریفان است.

ادگار رایت، کارگردان صاحب‌سبکی که با فیلم‌هایی چون “بیبی درایور” و “اسپک لایت” شناخته می‌شود، با رویکردی نوآورانه به بازسازی این کلاسیک سینمایی خواهد پرداخت. او پیش‌تر اعلام کرده بود که اگر قرار باشد فیلمی را بازسازی کند، “مرد فراری” یکی از گزینه‌های اصلی او خواهد بود.

سیدنی سوئینی که با سریال “یوفوریا” به شهرت رسید، در این فیلم نقش‌آفرینی در کنار گلن پاول که اخیراً در فیلم “هر کسی جز تو” درخشیده است، تجربه جدیدی را آغاز خواهد کرد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

بازیگر ۳۶۰

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا