افتتاح حساب در ترکیهخدمات سئو پلکانیکاشت ابرو
فیلم خارجیفیلم و سریال

خبر ناامیدکننده برای طرفداران فروزن؛اکران «فروزن ۳» به تعویق افتاد

به گزارش بازیگر 360 ، شرکت دیزنی خبر بدی برای طرفداران انیمیشن محبوب «فروزن» داشت. در جریان رویداد D23، این شرکت اعلام کرد که اکران قسمت سوم این انیمیشن پرطرفدار با یک سال تأخیر مواجه شده است. در نتیجه، به جای سال ۲۰۲۶، باید تا زمانی نامشخص در سال ۲۰۲۷ منتظر اکران «فروزن ۳» باشیم.

اکران «فروزن ۳» به تعویق افتاد؛ طرفداران باید منتظر بمانند

علت اصلی این تأخیر هنوز به طور رسمی اعلام نشده است؛ اما با توجه به موفقیت چشمگیر دو قسمت قبلی و علاقه زیاد مخاطبان به این مجموعه، احتمالاً سازندگان قصد دارند تا با صرف زمان بیشتر، اثری با کیفیت‌تر و جذاب‌تر را تولید کنند.

فروزن ۴ در راه است؟

نکته جالب توجه این است که شرکت دیزنی به ساخت قسمت چهارم این انیمیشن نیز اشاره کرده است. ظاهراً قسمت سوم و چهارم «فروزن» با یکدیگر ارتباط داستانی خواهند داشت و به همین دلیل، سازندگان در حال بررسی امکان تولید قسمت چهارم هستند. البته هنوز ساخت قسمت چهارم به طور رسمی تأیید نشده است.

رونمایی از لوگو و طرح هنری جدید فروزن 3

در کنار خبر تأخیر در اکران، شرکت دیزنی از لوگو و طرح هنری جدید انیمیشن «فروزن ۳» نیز رونمایی کرد. این تصاویر، نگاهی اجمالی به دنیای جادویی و شخصیت‌های محبوب این انیمیشن می‌دهند.

رونمایی از لوگو و طرح هنری جدید فروزن 3 رونمایی از لوگو و طرح هنری جدید فروزن 3

موفقیت‌های قسمت‌های قبلی

انیمیشن «فروزن» که در سال ۲۰۱۳ اکران شد، با بودجه ۱۵۰ میلیون دلاری توانست بیش از ۱.۲۸ میلیارد دلار فروش داشته باشد و جوایز متعددی را از آن خود کند. قسمت دوم این انیمیشن نیز در سال ۲۰۱۹ با موفقیت بیشتری روبرو شد و به فروش بیش از ۱.۴۵ میلیارد دلار دست یافت.

جمع‌بندی

تأخیر در اکران «فروزن ۳» ممکن است برای طرفداران این مجموعه ناامیدکننده باشد؛ اما با توجه به کیفیت بالای دو قسمت قبلی و تلاش سازندگان برای تولید یک اثر ماندگار، این تأخیر می‌تواند به نفع مخاطبان باشد. در هر حال، طرفداران باید تا سال ۲۰۲۷ صبر کنند تا بتوانند ماجراهای جدید السا، آنا و سایر شخصیت‌های محبوب این انیمیشن را دنبال کنند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

بازیگر ۳۶۰

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا