افتتاح حساب در ترکیهخدمات سئو پلکانیکاشت ابرو
سریال خارجیفیلم و سریال

بازگشت پر هیجان Daredevil با فصل دوم

به گزارش بازیگر 360 ، طرفداران دردویل به جشن بپردازید! در اتفاقی هیجان‌انگیز، کوین فایگی خبر از تولید فصل دوم سریال پرطرفدار Daredevil: Born Again داد. این خبر در حالی منتشر می‌شود که طرفداران هنوز از دیدن اولین تیزر این سریال در مراسم D23 در پوست خود نمی‌گنجند.

دردویل: تولد دوباره در فصل دوم ادامه می‌یابد!

در این تیزر نفس‌گیر، شاهد بازگشت شخصیت‌های محبوب و معرفی چهره‌های جدیدی مانند White Tiger و The Punisher بودیم. همچنین درگیری‌های نفس‌گیر بین دردویل و کینگ‌پین نوید یک فصل پر از اکشن و هیجان را می‌دهد.

کیفیت بالای تیزر و تایید تولید فصل دوم نشان می‌دهد که مارول قصد دارد استانداردهای بالای سریال‌های خود را در این پروژه نیز حفظ کند. با توجه به محبوبیت بالای شخصیت دردویل و استقبال بی‌نظیر از تیزر منتشر شده، انتظار می‌رود فصل دوم نیز موفقیت چشمگیری کسب کند.

تاریخ انتشار فصل اول این سریال در مارس ۲۰۲۵ تعیین شده است و طرفداران باید تا آن زمان صبر کنند. اما با توجه به آنچه تاکنون دیده‌ایم، این انتظار شیرین خواهد بود.

زومجی به عنوان مرجعی تخصصی در حوزه سینما و تلویزیون، همچنان اخبار و اطلاعات جدید درباره سریال Daredevil: Born Again را پوشش خواهد داد. پس برای اطلاع از آخرین رویدادها، به ما بپیوندید.

آیا شما هم مثل ما مشتاق دیدن فصل دوم دردویل هستید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

بازیگر ۳۶۰

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا