افتتاح حساب در ترکیهخدمات سئو پلکانیکاشت ابرو
فیلم ایرانیفیلم و سریال

ساخت «تمساح خونی ۲» در هاله‌ای از ابهام

به گزارش بازیگر 360 ، تهیه‌کننده فیلم «تمساح خونی» به توقف نمایش فیلم به دلیل قانون «۱۴ هفته نمایش» و ضرر مالی آن با این مصوبه اشاره کرد و گفت: هنوز تصمیمی برای ساخت قسمت دوم این فیلم نگرفته‌ام.

سرنوشت «تمساح خونی ۲» در هاله‌ای از ابهام؛ قانون جدید اکران، سد راه ادامه‌ی این موفقیت شد

جواد عزتی، کارگردان و بازیگر شناخته شده‌ی سینمای ایران، با اولین تجربه کارگردانی خود با فیلم «تمساح خونی» به موفقیت چشمگیری دست یافت. این فیلم که داستان دو دوست گرفتار در مشکلات مالی را روایت می‌کرد، توانست در جشنواره فیلم فجر و همچنین در گیشه سینما به موفقیت دست پیدا کند.با این حال، موفقیت این فیلم با چالش جدی روبرو شد. قانون جدید اکران که مدت زمان نمایش فیلم‌ها را به ۱۴ هفته محدود می‌کرد، باعث شد «تمساح خونی» در اوج محبوبیت از پرده‌های سینما پایین بیاید. این اتفاق در حالی رخ داد که این فیلم همچنان با استقبال بالای مخاطبان روبرو بود.

کامران حجازی، تهیه‌کننده‌ی فیلم به انتقاد از این قانون پرداخت و تأکید کرد که این قانون به صنعت سینما آسیب جدی وارد کرده است. او همچنین اعلام کرد که هنوز تصمیمی برای ساخت قسمت دوم «تمساح خونی» نگرفته است.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

بازیگر ۳۶۰

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا