افتتاح حساب در ترکیهخدمات سئو پلکانیکاشت ابرو
فیلم خارجیفیلم و سریال

افشای یک راز بعد از سالها! دستمزد باورنکردنی کیت بلانشت برای ارباب حلقه‌ها

به گزارش بازیگر 360 ، بازیگر سرشناس هالیوود، کیت بلانشت، در مصاحبه‌ای جالب فاش کرد که برای بازی در یکی از پرفروش‌ترین سه‌گانه‌های تاریخ سینما، یعنی «ارباب حلقه‌ها»، دستمزد ناچیزی دریافت کرده است.

کیت بلانشت: به جای دستمزد هنگفت برای «ارباب حلقه‌ها»، ساندویچ می‌خوردم!

بلانشت در برنامه‌ی اندی کوهن اعتراف کرد که به جای دستمزد هنگفتی که انتظار می‌رفت، تنها ساندویچ‌های رایگان سر صحنه‌ی فیلمبرداری نصیبش شده است. این در حالی است که سه‌گانه‌ی «ارباب حلقه‌ها» بیش از ۲.۹ میلیارد دلار در سراسر جهان فروش داشته و یکی از پرفروش‌ترین آثار سینمایی تاریخ محسوب می‌شود.

این بازیگر برنده‌ی اسکار، با اشاره به سابقه‌ی کارگردانی پیتر جکسون در فیلم کمدی «مخ تعطیل»، دلیل حضورش در این پروژه را علاقه‌اش به همکاری با این کارگردان عنوان کرد. او همچنین به این نکته اشاره کرد که دستمزد کم بازیگران زن در هالیوود، موضوعی است که مدت‌هاست مورد بحث بوده است.

علاوه بر بلانشت، اورلاندو بلوم، بازیگر نقش لگولاس در «ارباب حلقه‌ها»، نیز پیش‌تر گفته بود که برای هر سه قسمت این سه‌گانه، تنها ۱۷۵ هزار دلار دستمزد دریافت کرده است.

این اظهارات نشان می‌دهد که موفقیت تجاری یک فیلم لزوماً به معنای دستمزد بالای بازیگران آن نیست و عوامل دیگری مانند علاقه‌ی بازیگر به پروژه و تجربه‌های کارگردانی نیز می‌توانند در تصمیم‌گیری بازیگران برای حضور در یک فیلم مؤثر باشند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

بازیگر ۳۶۰

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا