افتتاح حساب در ترکیهخدمات سئو پلکانیکاشت ابرو
فیلم ایرانیفیلم و سریال

“مسیح پسر مریم” بعد از 3 سال بالاخره مجوز نمایش گرفت!

به گزارش بازیگر 360 ، فیلم سینمایی پرحاشیه «مسیح پسر مریم» به کارگردانی علی جعفرآبادی، پس از سه سال انتظار و طی مراحل قانونی، موفق به دریافت پروانه نمایش از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شد. این فیلم که روایتی متفاوت از دهه 50 شمسی را به تصویر می‌کشد، قرار است به زودی در سینماهای سراسر کشور اکران شود.

فیلم سینمایی «مسیح پسر مریم» پس از سه سال توقیف، بالاخره اکران می‌شود

«مسیح پسر مریم» که محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج است، با فیلمنامه‌ای از علی جعفرآبادی و امیر ابیلی و تهیه‌کنندگی مهدی فرجی و جلیل شعبانی، در سال 1400 برای حضور در چهلمین جشنواره فیلم فجر آماده شده بود، اما به دلایلی نامشخص با توقیف مواجه شد.

این فیلم با بازی ستارگانی همچون امیر نوروزی، پانته‌آ پناهی‌ها، بهرام ابراهیمی، المیرا دهقانی و … توانست توجه بسیاری را به خود جلب کند. علی جعفرآبادی با این اثر، اولین تجربه کارگردانی بلند خود را رقم زده است.

با توجه به مدت زمان طولانی توقیف این فیلم و انتظار بالای مخاطبان، انتظار می‌رود «مسیح پسر مریم» با استقبال خوبی از سوی علاقه‌مندان به سینما مواجه شود.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

بازیگر ۳۶۰

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا